AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hele opplegget er jo bare feil.. Og igjen sitter jeg å tenker at jeg vet jeg burde la det være, men klarer ikke helt. Ble "spleiset" med ett familiemedlem av ei venninne, egentlig ganske dårlig gjort i utgangspunktet for de visste jo om kaoset han står i, og jeg har i grunn nok med mitt eget. Uansett jeg visste jo ingenting da jeg gikk med på å treffe han annet enn at han var separert omtrent samtidig som meg.. Jeg gikk dit med mål om å si hei, og dra hjem. Møtte den kjekke, høflige, sjarmerende karen og ett møte ble raskt til ett nytt møte, og timer med skravling...så lett, så ledig og så interessant. Vi treftes flere dager, men dag 2 kom det frem at x'en hans hadde begynt å rasle med kjettingen. Hun hadde registrert at vi hadde blitt venner på face, og at jeg hadde trykt liker på ett par bilder. Han snakket åpent om alt, og fortalte om hvordan ting hadde vært å jeg skjønte fort at her er det folk som ikke er ferdig med hverandre. Han slet/sliter med valget om å gå tilbake til sin x eller satse på meg men han sier at han syntes det er bedre trekke seg fra meg nå fremfor når ting har rukket bli mer seriøst, og såre meg.. Jeg har ingen å forsvare meg for, vi har ikke gjort annet enn å snakke sammen men jeg har så klart rukket å bli skikkelig betatt...jeg har vært på flere dater men ikke opplevd dette...så det er jo typisk, at dette måtte være noe det lukter trøbbel av. Vi snakket sammen i flere timer søndag kveld, og avsluttet samtale med at siden han går tilbake til x så får vi droppe ha kontakt. Jeg slettet ham på face på lørdag for å gjøre alt litt lettere for både ham og meg, da slipper han kanskje litt av peset fra x/kjæreste og jeg trenger ikke forholde meg til ham på noe vis egentlig. Vi har dog hverandre på instagram, jeg er ett følelsesmenneske og poster alt mulig.. Han trykker liker...ikke på alt, så noe form for tanke er det nok. I går postet jeg ett bilde der det står its weird how you can miss someone you're not even sure you know Og han trykker liker... Og han forstår, at det er myntet på ham. For det er det jo. Men jeg kan jo ikke ta kontakt mer, jeg må respektere hans valg. Liker at han ikke helt slipper meg, han burde jo slettet meg fra insta - eller iallefall ikke trykket liker på sånt...tror jeg. Jeg skjønner dette er ett vepsebol, jeg skjønner jeg ikke burde tenke tanken men det gjør jeg. Når han sier at om vi to hadde blitt ett par, så hadde exen hans laget ett helvete... Javel. Jeg kjenner jeg ikke bryr meg. Jeg kjenner at jeg drømmer om at han bare ska ta til vett og komme hit. Jeg har skikkelig lyst på ham... Muligens fordi han er forbudt frukt. Jeg er håpløs altså...Anonymous poster hash: 4b745...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå