Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en del hår på magen, både mørke og lyse. Men det som irriterer meg er at det rett og slett er så mye.. Har tenkt tanken på å vokse magen, men er veldig usikker.. Noen som har erfaring med det? Må vel se litt dumt ut å enten ikke ha noe hår der, eller når det begynner å vokse ut? At folk ser at du har tatt det bort liksom..

Er jente foresten.

Anonymous poster hash: bb5a9...d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare god erfaring med det (vokser hjemme) men nå har jeg bare lyse dunhår da, dog de syns en del i sola så derfor jeg vokser de bort.

Anonymous poster hash: 4daaf...2d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bleker mine :) Napper bare hvis jeg skal ut i daglys og hårene fremdeles vises litt. I "vanlig" lys synes de såvidt etter bleking.

Anonymous poster hash: afc32...7f6

Skrevet

Det vil ikke se dumt ut, synes glatt hud uansett ser bedre ut en hårete/dunete hud ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei:) takk for svar!

Kvier meg litt, begynt å vokse leggene først for å se om jeg reagerer på voksen ellernoe.. Hadde vært kjedelig med nupper/utslett på magen😋

Noen som har erfaring med hårfjerningskrem?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hvite dun på magen og ser ikke problemet med det? Jeg vokser meg men ikke på magen, så lenge det er dun kan det forbli :)

Anonymous poster hash: 2894d...965

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Epilator er genialt. Enkelt, raskt og effektivt. Bruker den under armene og på leggene og har nesten ikke hår igjen :) Funker nå vel så fint til mage og andre områder.

Skrevet

Epilator er genialt. Enkelt, raskt og effektivt. Bruker den under armene og på leggene og har nesten ikke hår igjen :) Funker nå vel så fint til mage og andre områder.

Jeg har også epilator. Kjempekjekt! :) Men det hender huden blir nuppete av den. Har du noen tips for å unngå det?

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har også epilator. Kjempekjekt! :) Men det hender huden blir nuppete av den. Har du noen tips for å unngå det?

Jeg blir aldri nuppete, men epilerer alltid på helt ren hud og så smører jeg godt rett etterpå :)

Skrevet

Jeg har også hvite dun på magen og ser ikke problemet med det? Jeg vokser meg men ikke på magen, så lenge det er dun kan det forbli :)Anonymous poster hash: 2894d...965

Det er ikke noe galt med det men smaken er forskjellig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hvite dun på magen og ser ikke problemet med det? Jeg vokser meg men ikke på magen, så lenge det er dun kan det forbli :)

Anonymous poster hash: 2894d...965

Har litt mørke hår også.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det vannvittig vondt?

Anonymous poster hash: e49a9...0ed

Skrevet

Er ikke det vannvittig vondt? Anonymous poster hash: e49a9...0ed

Like vondt som å rive av et plaster ;) Man kjenner det, men det er ikke så ille. Når man napper hår sies det at det er første gangen som er verst. Etter dette vil hårsekken være løsere og slippe håret lettere. I motsetning til barbering slipper du også skjeggstubber. Hårene som vokser ut etter voks/epilering er mindre synlig og mykere fordi håret ikke er kuttet rett av :)

Skrevet

Epilatoren er din venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...