AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 I klassen til gutten min på 10 år finnes det en gutt. Han er smart, flink i sport, jentene liker han og han er populær. Han er en leder i klassen og drar i alle strenger for å få det som han vil. En av guttene i klassen byttet av forskjellige grunner klasse. Da "befalte" denne gutten at han skulle fryses ut av gjengen. Sønnen min ble også uglesett da han likevel fortsatte å leke med denne gutten som hadde byttet klasse. Det gikk så langt at når sønnen min holdt et foredrag, så klappet få av guttene da de var blitt fortalt av denne lederen at vi klapper ikke for noen som fortsatt er venn med X. Nå har sønnen min og en annen invitert til bursdagsselskap. Han kom trist hjem i går og sa at denne lederen og noen flere gutter ikke skulle komme. Dette er noen få eksempler på hvordan denne gutten opererer i det skjulte. Merker jeg er så lei av dette her. Moren har skylapper og mener alle andres barn er ett problem og man kan ikke snakke med henne. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 28b9a...220
Shinigami Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Uff Har du forsøkt å snakke med læreren/skolen?
Gjest Magdalene Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Her MÅ lærerene og forledrene på banen! Asap! 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Her MÅ lærerene og forledrene på banen! Asap! Har tatt det opp med lærereren men skal i møte med rektor på tirsdag så får vi se. Anonymous poster hash: 28b9a...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå