Gjest indiangranny Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei Dere :o Jeg er lei meg etter det gubben fortalte meg i dag tidlig,jeg fortalte at min kvinnlige sjef med pakistanske røtter så syk ut.Vi har alltid hatt god kontakt hun og hun lurer alltid på hvordan jeg har det og hun er bekymret for meg når jeg er syk. Hun er kort og godt et hjertemenneske,jeg fortalte gubben at hun virket sliten og så litt lei seg ut.Han svarte er det noe rart hennes mann er ikke ærlig mot henne.Du veit han kjører taxi og han overnatter hos andre damer.Han sier at han skal jobbe nattskift og du kan tenke selv hva slags nattskift han har,men ikke si det til henne da vil jeg få bråk med gutta på jobb.Jeg sitter har og tenker fanden hva skal jeg gjøre ????Har på følelsen at jeg sitter mellom barken og veden nå etter det gubbings fortalte.De har to nydelige gutter på 3 og 1 år,at en far kan være utro mot sin lille familie. :evil: Gubben ble kvalm når han fikk greie på det på jobben og han liker ikke slikt tull. Kort og godt hva kan jeg gjøre for henne har dere noen råd og gi meg !!! hilsen fra indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 Vet egentlig ikke helt hva du skal gjøre, men det jeg ville foreslått var å be henne med på kafe eller noe. IKKE for å prate med henne om det du vet, men bare prat med henne om normale ting. være der for henne bare. Trenger hun noen å prate med, så kanskje hun åpner seg for deg. Da kan du lytte, og det er kanskje det hun trenger mest? Men om hun ikke åpner seg, så er det vel heller lite du kan gjøre. Hadde det vært ei allerede nær venninde, så hadde det jo godt an å konfronter henne med at "du har det ikke bra, hva kan jeg gjøre for deg?", men ikke når hun ikke er nær enda. Så mitt beste råd så langt må være å bare være der med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 3. juli 2002 #3 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei Aline Jeg skal være der for henne og ta meg av henne hun er en kjempe jente. Hun er lett å bli glad i og hun er meget omsorgsfull ung dame,jeg skal gjøre hva som er i min makt til å hjelpe henne.Kommer til å be henne med på kafe på min regning og jeg holder kjeft om det jeg veit.Takk for et greit svar Aline hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 :o Hei Vennen! Du må ta å invitere henne ut på et kafebesøk, og bare være en god venn.Damen trenger at noen er der for henne den dagen hun får vite at hennes mann er utro. Jeg er ganske så sikker på at denne kollegaen din har nok en anelse og for henne er det et nederlag, som det vil ta lang tid før hun snakker om det. Bare vis at du byr deg om henne, vær en sann venn. Hun kommer nok til å betro seg til deg, men hun må føle tillit til deg først. Lykke til! Sommer hilsen fra Maeve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 3. juli 2002 #5 Del Skrevet 3. juli 2002 Det hun trenger i en slik vond tid er en god venn og masse støtte. Finn på noe morsomt, snakke med henne om både vonde og gode ting, og still opp for henne! Da får hun, uansett hvor vondt og leit det er, det i hvertfall litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 6. juli 2002 #6 Del Skrevet 6. juli 2002 Kjære deg uff det var trist å høre, men jeg er enig med de andre her, vær en god venn for henne, og snakk med henne! Men uff det er så vanskelig å vite noe, men man føler at man ikke kan si noe heller! men hør på hjerte ditt og hør hva den sier og gjør det du føler er riktig! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå