slask Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 (endret) Ugler i mosen i statene? Hva er det som skjer? Før dere kommenterer at jeg linker til Nyhetsspeilet, samt at det er _jeg_ som skriver - - - ...denne saken leste jeg om før jeg fant den på Nyhetsspeilet. Dessuten er den all over media (i alle fall en del av den). Hvorfor må Walmart stenge og si opp alle ansatte for å gjøre noe rørleggerarbeid??? Og det flere steder i USA??? Hvem lyver her og hvorfor??? Så før dere kaster dere over "dumme Slask", så bruk huet. Walmart fired 2,200 to fix the plumbinghttp://money.cnn.com/2015/04/16/news/companies/walmart-closing-plumbing/?hc_location=ufi Wal-Mart stenger 5 varehus pga. "rørleggerproblemer" Five reasons why Wal-Marts closure story is obviously a cover storyhttp://www.nyhetsspeilet.no/forum/emne/wal-mart-stenger-5-varehus-samtidig-pga-rorleggerproblemer/ Wal-Mart mysteriously closed 5 stores, and some people have a wacky conspiracy theory about whyhttp://www.businessinsider.com/wal-mart-and-jade-helm-conspiracy-theory-2015-4https://duckduckgo.com/?q=walmart+plumbing+story+dont+add+up&t=canonical&ia=videos Endret 22. april 2015 av slask
Sir Winston Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Ugler i mosen i statene? Hva er det som skjer? Før dere kommenterer at jeg linker til Nyhetsspeilet, samt at det er _jeg_ som skriver - - - ...denne saken leste jeg om før jeg fant den på Nyhetsspeilet. Dessuten er den all over media (i alle fall en del av den). Hvorfor må Walmart stenge og si opp alle ansatte for å gjøre noe rørleggerarbeid??? Og det flere steder i USA??? Hvem lyver her og hvorfor??? Så før dere kaster dere over "dumme Slask", så bruk huet. Walmart fired 2,200 to fix the plumbinghttp://money.cnn.com/2015/04/16/news/companies/walmart-closing-plumbing/?hc_location=ufi Wal-Mart stenger 5 varehus pga. "rørleggerproblemer"http://www.nyhetsspeilet.no/forum/emne/wal-mart-stenger-5-varehus-samtidig-pga-rorleggerproblemer/ Wal-Mart mysteriously closed 5 stores, and some people have a wacky conspiracy theory about whyhttp://www.businessinsider.com/wal-mart-and-jade-helm-conspiracy-theory-2015-4https://duckduckgo.com/?q=walmart+plumbing+story+dont+add+up&t=canonical&ia=videos Ugler i mosen? Denne er da enda enklere å 'truthe' enn dine andre konspirasjonsfantasier. Jeg har det fra sikre kilder at Wal-mart er en av hoved-kundene til 'Chumtrails Inc' som har strødd ut balonium-98 fra fly for å få folk til å kjøpe enda mer ukritisk enn de har gjort så langt. Problemet er jo at balonium-98, som spres fra fly, daler så langsomt at man ikke kan være sikker på å 'spraye' folk ekstra mye før de store shopping-holydays, som Jul, Grey Thursay, Black Friday, Giving Tuesday, Thanksgiving, Green Monday og hva de nå heter alle sammen. Kloge hoder i Wal-Marts ledelse (alle sammen medlemmer av Knights Templar og Illuminati btw) kom da på å installer overrislings-anlegg i butikkene. De har allerede hatt disse systemene aktive i grønt-avdelingen, hvor de "kamuflerer" balonium'et som vann-tåke - angivelig for å holde grøntsakene fuktige (sic!) (Morsomt nok er det også sånn mann bortforklarer chemtrails, kaller dem 'contrails') Da hele himlingen i shopping-områdene må tas ned for å installere dette systemet, så må man selvsagt lukke butikken for en kortere periode. At folk blir sagt opp i den forbindelse er jo enkelt og greit fordi det er billigere enn å sende disse på ferie eller permisjon! Se, da var det oppklart 1
slask Skrevet 22. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2015 (endret) Ugler i mosen? Denne er da enda enklere å 'truthe' enn dine andre konspirasjonsfantasier. Jeg har det fra sikre kilder at Wal-mart er en av hoved-kundene til 'Chumtrails Inc' som har strødd ut balonium-98 fra fly for å få folk til å kjøpe enda mer ukritisk enn de har gjort så langt. Problemet er jo at balonium-98, som spres fra fly, daler så langsomt at man ikke kan være sikker på å 'spraye' folk ekstra mye før de store shopping-holydays, som Jul, Grey Thursay, Black Friday, Giving Tuesday, Thanksgiving, Green Monday og hva de nå heter alle sammen. Kloge hoder i Wal-Marts ledelse (alle sammen medlemmer av Knights Templar og Illuminati btw) kom da på å installer overrislings-anlegg i butikkene. De har allerede hatt disse systemene aktive i grønt-avdelingen, hvor de "kamuflerer" balonium'et som vann-tåke - angivelig for å holde grøntsakene fuktige (sic!) (Morsomt nok er det også sånn mann bortforklarer chemtrails, kaller dem 'contrails') Da hele himlingen i shopping-områdene må tas ned for å installere dette systemet, så må man selvsagt lukke butikken for en kortere periode. At folk blir sagt opp i den forbindelse er jo enkelt og greit fordi det er billigere enn å sende disse på ferie eller permisjon! Se, da var det oppklart Wimson i forfatterhjørnet i dag.http://www.naturalnews.com/images/Cartoon-Walmart-Plumbing.jpg Endret 22. april 2015 av slask 1
slask Skrevet 22. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2015 (endret) What's really raising eyebrows across the web is the mathematical improbability that five large Wal-Mart stores would all experience catastrophic plumbing problems at exactly the same day, all requiring exactly the same duration of closures: six months. The very idea that a plumbing problem could be so catastrophic that it would require shuttering an entire store for six months ranks right up there with some of the most ridiculously implausible cover-up explanations we've heard over the years such as "steel-reinforced concrete buildings suddenly collapse in perfect demolition style when they suffer from a few small office fires." http://m.naturalnews.com/news/049369_Walmart_store_closings_plumbing_problems.html Endret 22. april 2015 av slask
slask Skrevet 23. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2015 "Alle" alternative nettsteder spekulerer rundt hvordan et gigant-butikkjede kan stenge 5 digre varehus og si opp ansatte i tusentall for å fikse noe røropplegg. Ja, vil de egentlig ha oss til å tro på dette, det kan de umulig mene... Denne rapporten diskuterer forskjellige ting - også plumbing-unnskyldningen til Walmart, men tar også opp mye rundt us-kollaps økonomisk. I tillegg nevnes også Jade Helm 15 som blir koblet med dette. The U.S. Economy Is Collapsing And The IMF Is Moving To Plan B - Episode 647 Noe er i gjære i denne spennende tid.
Mann 42 Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 (endret) Jeg visste ikke noe om Walmart, annet enn at et er en stor kjede, så jeg slo det opp på Wikipedia. Og der finner man altså at Walmart har 11.000 varehus over hele verden (27 land), og at de har 2.2 millioner ansatte på verdensbasis. Walmart er verdens største selskap basert på omsetningen. Så det er temmelig imponerende. Når man har 11.000 varehus, hvor stor er sjansen for at 5 av dem skal bli stengt for renovering samtidig? Ikke vet jeg. Men hvis det bare er de fem varehusene, så er det neppe begynnelsen til slutten for den amerikanske økonomien. Walmart i USA har 3401 "supercenters", 471 "discount stores", 487 "Neighborhood stores", og 40 "Walmart Express", som er relativt små forretninger etter amerikansk standard. Noen har en frapperende mangel på perspektiv når de mener at det er et endetidstegn at en stor kjede som dette stenger en promille av sine varehus for renovering samtidig. Hvis det tar noen måneder å fikse rørsystemet og bygge om, så burde egentlig Walmart ha omtrent så mange varehus under renovering til en hver tid. Endret 23. april 2015 av Mann 42 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Er det ikke for å straffe medlemmer av fagforeningen? http://www.latimes.com/business/hiltzik/la-fi-mh-is-walmart-closing-stores-to-remodel-20150421-column.html#page=1 Anonymous poster hash: 3b19c...132
Mann 42 Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Er det ikke for å straffe medlemmer av fagforeningen? http://www.latimes.com/business/hiltzik/la-fi-mh-is-walmart-closing-stores-to-remodel-20150421-column.html#page=1 Anonymous poster hash: 3b19c...132 Det virker liksom litt omstendelig. De TRENGER jo ikke stenge hele butikken for å sparke noen. Og de har krav på 60 dagers oppsigelsestid med lønn, uansett om butikken er åpen eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Det virker liksom litt omstendelig. De TRENGER jo ikke stenge hele butikken for å sparke noen. Og de har krav på 60 dagers oppsigelsestid med lønn, uansett om butikken er åpen eller ikke. Men har det ikke vært mye rundt Walmart og ansettelsesforhold? Det er jo å tenke langsiktig å gjøre det vanskelig for fagforeningsansatte. Anonymous poster hash: 3b19c...132
slask Skrevet 23. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2015 (endret) Men det henger ikke på greip å stenge hele Oslo City bare for å gjøre rørleggerarbeider, for å dra en sammenligning. Det utgjør så mye i omsetning at de uten problemer lager midlertidige løsninger som alternativ vanntilførsel, alternativ kloakk-ledning osv. Helt banale ting som rørleggerfirmaer gjør daglig. Om de så må grave opp grunnen under bygget så er sånne varehus så store at de da bare gjør om litt på lokalene (bygger noen ekstra vegger for å skille kunder fra arbeidere i renovering-soner). Bare nolduser vil gi slipp på omsetning av disse dimensjonene ved planlegge sånt så elendig. Og ville ikke dette være varslet _litt_ på forhånd? Uker/måneder? Så klart... Og 5 forskjellige steder i usa samtidig - alle bør se det merkelige i det. Og hvorfor si opp folk med timers varsel i samme situasjon. Opplegget stinker og noen vet det. Endret 23. april 2015 av slask 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Shit. Det er Skynet! Anonymous poster hash: 018d7...0b8 1
Mann 42 Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Men det henger ikke på greip å stenge hele Oslo City bare for å gjøre rørleggerarbeider, for å dra en sammenligning. Det utgjør så mye i omsetning at de uten problemer lager midlertidige løsninger som alternativ vanntilførsel, alternativ kloakk-ledning osv. Helt banale ting som rørleggerfirmaer gjør daglig. Om de så må grave opp grunnen under bygget så er sånne varehus så store at de da bare gjør om litt på lokalene (bygger noen ekstra vegger for å skille kunder fra arbeidere i renovering-soner). Bare nolduser vil gi slipp på omsetning av disse dimensjonene ved planlegge sånt så elendig. Og ville ikke dette være varslet _litt_ på forhånd? Uker/måneder? Så klart... Og 5 forskjellige steder i usa samtidig - alle bør se det merkelige i det. Og hvorfor si opp folk med timers varsel i samme situasjon. Opplegget stinker og noen vet det. 5 steder samtidig i USA, der Walmart har tre og et halvt tusen hypermart-butikker. Du må se det litt i perspektiv, Slask. Det ER ikke noe merkverdig at en promille av forretningene stenges for vedlikehold. Det er verdens største selskap vi snakker om her. De har 2.2 millioner ansatte. De har en årlig omsetning på 485 milliarder dollar. Det er, til sammenligning, omtrent halvparten av verdien til Oljefondet. Hvis Walmart hadde vært et land, komplett med barn og pensjonister og NAVere, så ville det vært på størrelse med Norge.
slask Skrevet 24. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2015 Hva kan grunnen være til at så mange forbinder "masse-nedstengningen" av Walmart-butikker med militære operasjoner som Jade Helm, Martial Law og storpolitikk? Er det bare tilfeldig? Nettet koker jo av disse sakene. Texans blame secret military takeover for Walmart closings, secret tunnels Livingston community upset over Walmart closing - ri.search.yahoo.com: Workers and shoppers at the Walmart store in Livingston were given shocking news on Monday. Walmart closings ignite conservative fears of martial law and Russian 'death - rawstory.com: A planned military training exercise has sparked fears of martial law, FEMA camps, and secret underground tunnels between abruptly closed Walmart stores. Elite forces from all four branches of the military will take part in Jade Helm 15 across seven ... Texans blame secret military takeover for Walmart closings - chron.com: News of the Army's operation Jade Helm stirred up widespread fears and deep mistrust of the American government in a sizable bloc of the public. Thousands of tweets, dozens of online publications and plenty of Chron.com commenters sounded the alarm of ... Texans blame secret military takeover for Walmart closings, secret tunnels - chron.com: News of the Army's operation Jade Helm stirred up widespread fears and deep mistrust of the American government in a sizable bloc of the public. Thousands of tweets, dozens of online publications and plenty of Chron.com commenters sounded the alarm of ...
1030.25 Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Slask - vet du noe om i hvilken grad de som står bak de ulike hemmelige operasjonene samarbeider? Samarbeider Walmart med folkene som slipper ut gift fra flyene? Og med dem som sprengte World Trade Center og dem som sto bak "terrorangrepene" i Paris og København? Vi vet jo at de alle sammen samarbeider med mainstream-media, som systematisk fortier og dekker til sannheten. Men har har de helt separate avtaler med media, eller forhandler de en felles rammeavtale? Hvis de ikke samarbeider - er de klar over hverandres løgner? Eller lurer de hverandre? Tror f eks Walmart at flystripene bare er kondens, mens chemtrailfolka sprayer oss med gift og går på bløffen om at Walmart bare skal fikse noen rør? Er det bare du og dine som skjønner at alt dette er løgn, eller informerer de hverandre og samarbeider om alt dette fanteriet? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #16 Skrevet 24. april 2015 Slask - vet du noe om i hvilken grad de som står bak de ulike hemmelige operasjonene samarbeider? Samarbeider Walmart med folkene som slipper ut gift fra flyene? Og med dem som sprengte World Trade Center og dem som sto bak "terrorangrepene" i Paris og København? Vi vet jo at de alle sammen samarbeider med mainstream-media, som systematisk fortier og dekker til sannheten. Men har har de helt separate avtaler med media, eller forhandler de en felles rammeavtale? Hvis de ikke samarbeider - er de klar over hverandres løgner? Eller lurer de hverandre? Tror f eks Walmart at flystripene bare er kondens, mens chemtrailfolka sprayer oss med gift og går på bløffen om at Walmart bare skal fikse noen rør? Er det bare du og dine som skjønner at alt dette er løgn, eller informerer de hverandre og samarbeider om alt dette fanteriet? Du må da skjønne at europeiske terrorangrep er regulert gjennom Rothschild/Stoltenberg-konvensjonen, som ikke er anerkjent av USA, mens terrorangrep på amerikansk jord reguleres SecretPatriotTreaty. Chemtrails sorterer under BionicTrust Terror Regulation. Det er usikkert hvilke reguleringsmekanismer som gjelder for slikt som Walmart, men saken er under behandling hos Office of Secret Repression and Extermination som regulerer flyten mellom de ulike interessorganisasjonene, og er de som i siste instans betaler pressen for å skrive det de vil skal være sant. I det siste har franske Bureau du Réglage des Opérations Terroristes et Atrocités Générales truet med å bryte samarbeidet med de amerikanske terrorinteresseorganisasjonene, og derfor er det litt sprik i hva pressen skriver for tiden, men de har lovet at vi skal utryddes alle sammen innen rimelig tid, og så snart Mossad er ferdige med å sentralisere terroren i midtøsten. Anonymous poster hash: b0e23...321 4
Mann 42 Skrevet 25. april 2015 #17 Skrevet 25. april 2015 Du må da skjønne at europeiske terrorangrep er regulert gjennom Rothschild/Stoltenberg-konvensjonen, som ikke er anerkjent av USA, mens terrorangrep på amerikansk jord reguleres SecretPatriotTreaty. Chemtrails sorterer under BionicTrust Terror Regulation. Det er usikkert hvilke reguleringsmekanismer som gjelder for slikt som Walmart, men saken er under behandling hos Office of Secret Repression and Extermination som regulerer flyten mellom de ulike interessorganisasjonene, og er de som i siste instans betaler pressen for å skrive det de vil skal være sant. I det siste har franske Bureau du Réglage des Opérations Terroristes et Atrocités Générales truet med å bryte samarbeidet med de amerikanske terrorinteresseorganisasjonene, og derfor er det litt sprik i hva pressen skriver for tiden, men de har lovet at vi skal utryddes alle sammen innen rimelig tid, og så snart Mossad er ferdige med å sentralisere terroren i midtøsten.Anonymous poster hash: b0e23...321 For en perle av et innlegg! Jeg beklager at jeg bare kan gi det ett pluss, akkurat som jeg beklager at jeg bare har ett liv å gi for mitt land!
Sir Winston Skrevet 25. april 2015 #19 Skrevet 25. april 2015 Du må da skjønne at europeiske terrorangrep er regulert gjennom Rothschild/Stoltenberg-konvensjonen, som ikke er anerkjent av USA, mens terrorangrep på amerikansk jord reguleres SecretPatriotTreaty. Chemtrails sorterer under BionicTrust Terror Regulation. Det er usikkert hvilke reguleringsmekanismer som gjelder for slikt som Walmart, men saken er under behandling hos Office of Secret Repression and Extermination som regulerer flyten mellom de ulike interessorganisasjonene, og er de som i siste instans betaler pressen for å skrive det de vil skal være sant. I det siste har franske Bureau du Réglage des Opérations Terroristes et Atrocités Générales truet med å bryte samarbeidet med de amerikanske terrorinteresseorganisasjonene, og derfor er det litt sprik i hva pressen skriver for tiden, men de har lovet at vi skal utryddes alle sammen innen rimelig tid, og så snart Mossad er ferdige med å sentralisere terroren i midtøsten.Anonymous poster hash: b0e23...321 Jeg stemmer i, dette innlegget burde fått Nobel-Prisen eller noe!! Men, du må jo fra nå av se deg over skulderen hver gang du går ut (selv om du jo har prøvd å skjule din identitet her på KG!), jeg tror ikke det er meningen at du fritt kan besitte denne eksplosive viten, og da slettes ikke spre den til almuen her på Aktuelle Saker.
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. april 2015 #20 Skrevet 25. april 2015 For en perle av et innlegg! Jeg beklager at jeg bare kan gi det ett pluss, akkurat som jeg beklager at jeg bare har ett liv å gi for mitt land! Jeg donerer mitt pluss til deg, så nå har du gitt to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå