Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe den?

Flowery

Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted her inne at noen skrev om en graviditetstest fra RFSU. Og at den kan vise graviditet med 90 % sikkerhet ca. 9 dager før mens.

Noen som vet hvor man får kjøpt den? Har vært på apoteket og de hadde den ikke.

Jeg føler at noe er forandret. Akkurat som en "tyngdefølelse" nederst i magen og stikninger nederst i magen ned mot lysken. Er SÅ spent og kan ikke vente. Har veldig lyst å få fatt i den testen fra RFSU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet at de har en sånn test på Statoil stasjonen som mannen min driver, for å prøve om de selger.

Så se om du kanskje finner dem på en Statoil nær deg :wink:

Den er hvit med ett stort spørsmålstegn forann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

De har dem på apoteket oppe hos oss, svaneapoteket.

Ta forresten det de lover med en klype salt, egget fester seg 6-8 dager etter eggløsning, og først da produserer kroppen hcg som er det testene slår ut på. så hvis du skal kunne få utslag 9 dager før forventet mens må du ha minst 15 dagers lutealfase (tid fra eggløsning til mens), gjennomsnittet er 14 dager. Og så vidt jeg vet er ikke RFSU den mest følsomme testen heller, New Generation skal være mer følsom.

http://www.pernille.info/testsens.htm

I tillegg er det ikke alle som produserer hcg like tidlig, så en negativ test så tidlig betyr ikke nødvendigvis at du ikke er gravid, og om du får positiv test så tidlig så er det heller ikke uvanlig å ha en tidlig SA som egentlig vil virke som en vanlig mens. Så det er faktisk best å prøve å være litt tålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue slo ut mye tydeligere hos meg enn New Generation gjorde!! Det er sikkert individuelt..men sånn opplevde iallefall jeg det! Og jeg testet 4-5 dager før forventet mens.

RFSU sin har jeg ikke forsøkt, men har sett at de har den i enkelte dagligvareforretninger, og hos noen apotek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...