Gå til innhold

Donald Trump - hot or not?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

donald-trump.jpg?d=600

Anonymous poster hash: a21c0...793
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes han definitivt er hot.

Skrevet

Not. Og jeg er over 50.

AnonymBruker
Skrevet

Not. Fyren er i tillegg dum som et brød. Den eneste jeg kjenner som helt ærlig synes han er hot, er en russisk golddigger uten manerer.

Anonymous poster hash: 6536e...260
  • Liker 1
Skrevet

Not...

AnonymBruker
Skrevet

Not. Fyren er i tillegg dum som et brød

Særlig. Blir ikke styrtrik forretningsmann av å være idiot.

• Liker 3
Skrevet

Hot? Not!

AnonymBruker
Skrevet

Særlig. Blir ikke styrtrik forretningsmann av å være idiot.

Jo, det kan man fint bli. Han er jo beviset på det. Eller mener du at greia hans med Obama og fødselsattesten tyder på at mannen er glup?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er smart. En luring som vet hva han skal putte penga i.

AnonymBruker
Skrevet

Not. Fyren er i tillegg dum som et brød. Den eneste jeg kjenner som helt ærlig synes han er hot, er en russisk golddigger uten manerer.

Fyren er god for over 4 milliarder dollar. Du slumper ikke til å bygge deg opp en så stor formue, det ligger hardt arbeid og mye tankevirksomhet bak. Man kan si så mangt om mannen, dum er han neppe.

Anonymous poster hash: 1103f...c82

AnonymBruker
Skrevet

Fyren er god for over 4 milliarder dollar. Du slumper ikke til å bygge deg opp en så stor formue, det ligger hardt arbeid og mye tankevirksomhet bak. Man kan si så mangt om mannen, dum er han neppe.

Anonymous poster hash: 1103f...c82

Jeg sa ikke at han har slumpet seg til noe som helst. Han har meget gode rådgivere, og ja, han bruker mye tid på businessen. Jeg betviler ikke at han kan legge sammen 2+2, til og med trekke fra, multiplisere, dividere, muligens også foreta prosentregning, men utover det er han et nek.

• Liker 2
Skrevet

Ikke min type mann , på så mange måter.

AnonymBruker
Skrevet

Synes han definitivt er hot.

Golddigger

Anonymous poster hash: 527e2...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Not hot!

Anonymous poster hash: e0886...2bd
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan man fint bli. Han er jo beviset på det. Eller mener du at greia hans med Obama og fødselsattesten tyder på at mannen er glup?

Det kalles stategi. Han vil ko selv inn i politikken, så han prøver å ødelegge for obama. En fyr med 4 milliarder dollar på bok er ikke dum. Han er sykt smart. Kan ikke du starte buisniss å se om du blir like suksessfull?

Anonymous poster hash: b99d3...d23

Gjest mainbitch
Skrevet

Not.
Han har kalt opp sønnen sin etter seg selv og jeg har hørt at han er en drittsekk. Da har han ikke særlig mye mer enn pengene sine å spille på

AnonymBruker
Skrevet

HOT HOT HOT! Jeg har alltid fantasert om Donald Trump. Har lyst at han skal slikke meg :wow: Fantaserer om at han kaller meg inn til et møte og dasker meg på stumpen over skrivebordet sitt. Hadde tatt han om han ikke var rik og. Mest sexy mannen i verden, han og David Hasselhoff.

Anonymous poster hash: bc4dd...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...