Gå til innhold

Jeg liker hunden min bedre enn familien min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den bikkja så sykt høyt, og jeg tror faktisk at den kommer på topp over alle jeg kjenner. Det er liksom;

1 - Bikkja

2 - Samboer

3 - Søsknene mine

4 - Nieser og nevøer

5 - Foreldre

6 - Annen familie

Jeg blir helt varm om hjertet når jeg ser på han, og har bare lyst til å holde han som en kosebamse hele dagen, selv om han antageligvis ville vridd seg unna etter et par minutter. Jeg har ikke hatt han så lenge engang. 8 mnd eller noe. Er det sykt? Eller er det flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 78355...425
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du har utviklet morskjærlighet for hunden din. Av det jeg har lest, så er tilfellet ditt langt fra unikt. Mange vil nok se på det som sykt, siden deres instinkter knytter seg sterkest til andre mennesker og ikke dyr, som for de fleste ikke har samme verdi.

Men dette er heller ikke unikt for mennesker:

http://os.care2.com/all/5-mama-animals-adopt-babies-of-different-species#1

http://www.bbc.com/future/story/20140312-why-do-animals-adopt

http://www.takepart.com/photos/six-strange-interspecies-animal-adoptions/sai-mai-tiger/-piglets

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt spesielt at du har satt hunden over samboer. Det kunne jo vært likt, bare litt ulik form for kjærlighet, kanskje?

Hos meg er det:

1 ektemann

2 katten

3 faren min mens han ennå levde

4 de andre dyrene

5-10 familien ellers, med nærmeste familie nederst

Anonymous poster hash: baacf...0ea
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å gradere kjærlighet på den måten, jeg elsker dyra, samboer, foreldre og søstre på ulike måter... Men det er helt klart mer ''morsinstinkt'' inne i bildet når det kommer til hundene, og jeg setter enormt stor pris på å ha noen som alltid er glad i meg og i godt humør rundt meg. :)

Skrevet

Jeg har et hamster jeg liker veldig godt. :romeo:

AnonymBruker
Skrevet

Morskjærlighet ja. Det kan jo hende.

Det er litt spesielt at du har satt hunden over samboer. Det kunne jo vært likt, bare litt ulik form for kjærlighet, kanskje?

Hos meg er det:

1 ektemann

2 katten

3 faren min mens han ennå levde

4 de andre dyrene

5-10 familien ellers, med nærmeste familie nederst

Anonymous poster hash: baacf...0ea

Samboer reiser mye med jobben, og har nå vært borte i en måned, så da blir han litt fremmed. Mulig det hadde vært annerledes om han bare var hjemme :)

Anonymous poster hash: 78355...425
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil skille mellom å elske og å være forelsket.

Det virker som om du er forelsket i hunden. Og da mener jeg selvsagt ikke på noen seksuell måte..

Men at du er litt "høy" på livet med den. Og det er da helt ok!!

(Gutter i førsteklasse blir forelsket i lærerinnen sin uten at det er unaturlig eller ekkelt; det er litt sånn jeg mener....A Crush)

Anonymous poster hash: a206f...c5b
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må en gå rundt å rangere hvem en liker best hele tiden? Du kommer nol ikke til å komme i den situasjonen der du må velge mellom det ene eller andre allikevel.

Anonymous poster hash: c7d65...018

Skrevet

Intet nytt under den vestlige solen.

Dyr > Menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...