Gå til innhold

Bak-disken varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på at feks Meny ofte har hestekjøtt bak disken til kunder som spør etter det i helgene. Hvilke andre "bak-disken" varer finnes? Feks frukt, grønt, ost og liknende som butikkene har uten at det er utstilt eller avertert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, tror nok de fleste slike varer er nettopp i ferskvaren. Er ingen edle epletyper som gjemmes bak på fruktkjølen til de spesielt interesserte...

Anonymous poster hash: a87a6...25e

• Liker 2
Skrevet

Alle butikker vil jo selge sine varer så fort som mulig mens de er ferske, ellers må de kastes eller selger til redusert pris og det taper butikken på.

Derfor tviler jeg sterk på at det finnes "bak-disken" varer. Det som derimot er vanlig, særlig i butikker som har ferskvaredisk, er at de kan bestille varer for deg, slik som f.eks hestekjøtt. Dett ekan du komme å spør etter om noen dager, og se om de har fått det inn til deg. Mine foreldre gjør ofte det med okseknoker til hunden.

• Liker 3
Skrevet

og det finnes utrolig mange mennesker som faktisk tror vi har ikke bare bedre varer, men også varer vi ikke har i sortimentet eller er utsolgt for, på dette hemmelige lageret vårt...

Skrevet

og det finnes utrolig mange mennesker som faktisk tror vi har ikke bare bedre varer, men også varer vi ikke har i sortimentet eller er utsolgt for, på dette hemmelige lageret vårt...

Denne tenkte jeg også på! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen butikker har varer på lageret. De kjører ut i hyllene med en gang de kommer. Men er det er en spesiell vare du ønsker som de ikke har, kan du spørre om de kan bestille det til deg. I nærbutikken jeg jobbet som student hadde vi en fin avtale med en kunde; vi bestilte all slags økologisk frukt og grønt kun til henne som hun kom å hentet en gang i uken. Prøvde først å sette større kvantum av økologisk i butikken, men det var faktisk ingen som kjøpte det. Derfor gikk hun en ekstra ordning.

Anonymous poster hash: ad1e5...998

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dop i innandrersjappene. Og noe i kebabsjapper.

Anonymous poster hash: ee815...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...