AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg gikk for en stund tilbake ned noen kilo etter å ha telt kalorier og levd sunnere, med mer bevegelse. Så gikk jeg mye av det opp igjen. Nå vil jeg prøve igjen på ny. Jeg har siden den gang begynt på Cipralex, hvor biirkninger kan være vektøkning/vannvekt. Jeg har ikke gått opp noe nevneverdig. MEN nå har jeg i 2 uker spist sunt og innenfor kalorinivået jeg skal ligge på (noen dager litt over, noen dager litt under). i tillegg går jeg 1-2 mil om dagen. Men vekten rikker seg IKKE. Argh. Jeg har jo gjort dette før, og bruker samme metode, eneste forskjellen er medisninene, og at jeg denne gangen går veldig mye mer enn sist (da trente jeg litt på andre måter, men store deler av perioden jeg gikk ned var kun med kaloriunderskudd i kosten). Jeg sliter med angst siden sist, derfor er det litt vanskelig å komme meg på treningsenter, men har funnet ut at tur er perfekt for meg. Kan jeg ha fått litt muskler på å gå, og at det er grunnen til at vekten står bom stille nå, jeg går jo ca. 10 ganger mer enn jeg gjorde før. Eller er det medisinene? Noen tips? Anonymous poster hash: c7125...a25
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg vet ikke hvorfor du ikke går ned i vekt, men jeg vil anbefale deg og fortsette og trene og fokusere på å spise sunt når du går på de medisinene da det er mange som går opp av de. Om det skyldes økt sultfølelse eller hva det er aner jeg ikke. Selv begynte jeg på de da jeg var relativt ung og gikk ikke opp noe med en gang, men veldig plutselig (følte vel jeg) så hadde jeg gått opp 30 kg. Jeg ante ikke da at det var tablettene og skjønte vel ikke så mye. Jeg skjønte det jo da jeg stoppet på tablettene og raste ned 20 kilo, men jeg sitter igjen med en ganske forandret kropp etter 30 kilo pluss på kort tid. Dette er ikke for å skremme deg altså, og det skjer jo langt fra alle, og i tillegg var jo ikke jeg klar over at dette kunne skje, jeg bare sier ifra då man kan være litt obs, for jeg selv hadde virkelig ønsker noen kunne gitt meg et hint om det slik at jeg hadde vært mer obs.Anonymous poster hash: 3ce7e...7b9
OPIgirl Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Tror nok det er tablettene som har skylden.Veldig mange antidepressiva har dessverre den bivirkningen.
Gjest Gjest_Idja Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Du har ikke økt i muskelvekt på 2 uker, det kan jeg love deg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Da jeg begynte på Cipralex begynte vekten sakte, men sikkert å gp Jeg vet ikke hvorfor du ikke går ned i vekt, men jeg vil anbefale deg og fortsette og trene og fokusere på å spise sunt når du går på de medisinene da det er mange som går opp av de. Om det skyldes økt sultfølelse eller hva det er aner jeg ikke. Selv begynte jeg på de da jeg var relativt ung og gikk ikke opp noe med en gang, men veldig plutselig (følte vel jeg) så hadde jeg gått opp 30 kg. Jeg ante ikke da at det var tablettene og skjønte vel ikke så mye. Jeg skjønte det jo da jeg stoppet på tablettene og raste ned 20 kilo, men jeg sitter igjen med en ganske forandret kropp etter 30 kilo pluss på kort tid. Dette er ikke for å skremme deg altså, og det skjer jo langt fra alle, og i tillegg var jo ikke jeg klar over at dette kunne skje, jeg bare sier ifra då man kan være litt obs, for jeg selv hadde virkelig ønsker noen kunne gitt meg et hint om det slik at jeg hadde vært mer obs.Anonymous poster hash: 3ce7e...7b9 Opplevde mye av det samme. Kiloene kom snikende over veldig lang tid. Går fremdeles på dem og sliter veldig med å gå ned i vekt, tross trening fire ganger i uken og kalorikontroll. Anonymous poster hash: 4d2d5...0c8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Jeg hadde samme erfaring med Cipralex. Jeg gikk opp 10 kg på et halvt år. De første kiloene var velkomne fordi jeg ikke hadde så mye matlyst da jeg var deprimert. Men når det bare fortsatte selv om jeg spiste nøyaktig det samme som før, så tenkte jeg at dette går ikke. Jeg seponerte i samband med lege, og tenkte at dersom depresjonen kom tilbake kunne jeg skifte til noe annet. Det gjorde den ikke. Fungerer Cipralex mot depresjonen din da? Anonymous poster hash: 02452...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå