AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Tror dere det er mulig å få resultater av disse 30days challenge'ene? Når utgangspunktet er at man er helt utrent? Og fokuserer på et kosthold med masse proteiner og endel fett? (Lavkarbo) Har begynt på butt-challenge og abs-challenge. Går det ann å få synlige resultater av dette? Ikke annen trening enn dette og å gå turer..☺Anonymous poster hash: 6c50f...059
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Siden du er nybegynner så tror jeg dette vil funke ja, men ikke i det lange løp. Begynte selv med 30 days squat challenge og var helt utrent og rumpa mi ble mye mer spretten av det Anonymous poster hash: 8f8f2...73c
Sølvrosen Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Du vil få resultater, men du kan også få skader. Problemet med 30 days challenge er at det etterhvert blir alt for mange repitisjoner og alt for kraftig progresjon, spesielt for en som er utrent. Det skader ikke å prøve, men du bør være flink til å lytte til kroppen din og ta opplegget litt mer med ro om det blir nødvendig. Hvis du merker at det går for fort frem kan du ta ekstra hviledager og gjenta alle dagene flere ganger. Det vil ta lengre tid på den måten, men det kan føre til at du faktisk klarer å gjennomføre uten skader. Selv har jeg tatt 30 days bikini body challenge, og jeg fikk skulderproblemer underveis. Mot slutten var det flere øvelser jeg måtte bytte ut fordi jeg ikke var sterk nok til å utføre dem med rett teknikk i 100-200 repitisjoner. Feil teknikk gir skader. Jeg har sett stor forbedring på styrken, men siden det er et veldig kort opplegg har jeg ikke fått synlige resultater.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Du vil få resultater, men du kan også få skader. Problemet med 30 days challenge er at det etterhvert blir alt for mange repitisjoner og alt for kraftig progresjon, spesielt for en som er utrent. Det skader ikke å prøve, men du bør være flink til å lytte til kroppen din og ta opplegget litt mer med ro om det blir nødvendig. Hvis du merker at det går for fort frem kan du ta ekstra hviledager og gjenta alle dagene flere ganger. Det vil ta lengre tid på den måten, men det kan føre til at du faktisk klarer å gjennomføre uten skader. Selv har jeg tatt 30 days bikini body challenge, og jeg fikk skulderproblemer underveis. Mot slutten var det flere øvelser jeg måtte bytte ut fordi jeg ikke var sterk nok til å utføre dem med rett teknikk i 100-200 repitisjoner. Feil teknikk gir skader. Jeg har sett stor forbedring på styrken, men siden det er et veldig kort opplegg har jeg ikke fått synlige resultater. Takk, skal huske på det du sier om skader. Ennå er jeg bare på dag 4, så vi får se hvordan det går:) Håper å bli litt strammere rundt rumpa da😉Anonymous poster hash: 6c50f...059
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Går det ann å få synlige resultater av dette?Anonymous poster hash: 6c50f...059 Har hatt gode resultater med 30 day squat chall. Anonymous poster hash: 9454d...91f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Tror dere det er mulig å få resultater av disse 30days challenge'ene? Når utgangspunktet er at man er helt utrent? Og fokuserer på et kosthold med masse proteiner og endel fett? (Lavkarbo) Har begynt på butt-challenge og abs-challenge. Går det ann å få synlige resultater av dette? Ikke annen trening enn dette og å gå turer..☺Anonymous poster hash: 6c50f...059 Jeg tok 30 days squat, push up og abs challenge, og jeg market forskjell. Var helt utrent i utgangspunktet, men på slutten fikk jeg definerte magemuskler (var tynn fra før av), og kunne lett ta 20 push ups. Squatsene gjorde ikke så stor forskjell tror jeg. Kanskje større lår, men ikke større rumpe. Anonymous poster hash: 2d35d...d09
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Jeg tok 30 days squat, push up og abs challenge, og jeg market forskjell. Var helt utrent i utgangspunktet, men på slutten fikk jeg definerte magemuskler (var tynn fra før av), og kunne lett ta 20 push ups. Squatsene gjorde ikke så stor forskjell tror jeg. Kanskje større lår, men ikke større rumpe. Anonymous poster hash: 2d35d...d09 Okei😊 På den jeg tar for rumpa er det ikke bare squats. Der er det squats, hip brigde og utfall.. Trenger virkelig ikke større lår, men magemuskler og rundere og faster rumpe hadde gjort seg😊Anonymous poster hash: 6c50f...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå