Gjest Lille_my Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 hei! Har prøvd mange mange ganger og slutte med å røyke. Leste en gang boka til allen carr, og holdt opp i nesten 3 uker, men sprakk. Har prøvd å kutte ned på røykingen, og legge den fra meg. Men det er jaggu ikke lett. :o Har ikke røyket noe siden søndag. Å kroppen bare skriker etter nikotin. Eller hodet mitt.. Samme det, suget er der. Men jeg gir meg ikke. Skal greie dette, uansett hvor tungt det blir. Eneste jeg legger merke til er at jeg blir mer "sulten", enten på snop eller mat. Går rundt og små spiser hele tiden. Er det noen andre som holder på å slutte å røyke? Som kanskje vil slå seg sammen, og støtte hverandre litt. Oppmuntre osv.. ??
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Så flink du er!!!!! Jeg skal snart slutte. Men har ikke bestemt meg helt for hvordan og når... Har lest boken til Carr jeg også, og sluttet. Og begynte igjen seks dager senere... Kan jo prøve å lese den igjen. Som sagt - vet ikke helt når og hvordan, har bare bestemt meg for å slutte "til høsten", og at denne gangen blir det for godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå