Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 15 år, og har det siste året vært veldig plaget med oljete hud.

Jeg bruker sminke, og da bruker jeg foundation, concealer og solpudder på ansiktet, men må også bruke et mattgjørende pudder fordi det blir oljete med en gang.

Jeg renser huden hver eneste dag, tar av sminken før jeg legger meg, tar ansiktsmaske 1-2 ganger i uken og bruker vanlig fuktighetskrem og øyekrem. Har også bittelitt kviser om det hjelper noe her, haha.

Så spørsmålet her er egentlig det om det er mulig å få mer normal hud? Er så LEI av å ha oljete hud nå, det er liksom sånn at etter en skoledag kan jeg skrive mitt eget navn i panna fordi det er så oljete. Bruker til og med foundation med matt finish og har prøvd mange forskjellige, men ingen funker sånn sykt bra.

Så ja;

1. Er det mulig å kjøpe noen produkter eller noe lignende som kan gjøre så hudtypen endrer seg?

2. Noen som har bedre forslag på foundation med matt finish? Evt. setting sprayer og primere også?

Bruker foreløpig Bare minerals matte foundation men synes den også blir oljete i løpet av dagen (selvfølgelig ikke like mye som når jeg bruker flytende foundation men blir det uansett), og har prøvd L'oréal sin infallable i den matte versjonen og mange fler, men får det bare ikke til å bli matt!!!

Takk på forhånd!:)

Anonymous poster hash: 0c41c...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...