AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Er det bare meg, eller er det unnskyldningen til alle som ikke har hatt noe særlig erfaring med forhold og sånt? Anonymous poster hash: cb9a1...6de 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Nei. Anonymous poster hash: a1191...c46
Gjest PetterPanne Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Jeg er kresen fordi jeg også vil ha uerfarne jenter til forhold. Men de er kresne fordi jeg også er uerfaren
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Næh. Jeg blir sett på som en kresen person. Som kollegaen min sa: "du er ikke snobbete, men utrolig kresen." Det gjelder alt. Jeg er kresen på hvilke menn som får putte tissen sin i musa mi, jeg er kresen på mat (her er jeg ekstrem), klær, reisemål, folk jeg vil omgås ++++. Glad jeg ikke tar takke med alt, som jeg ser at mange gjør Anonymous poster hash: cc5db...a5a 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Dere sier kresen, jeg sier sær! Anonymous poster hash: 13b7a...868 5
mijaa Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Vil nå ikke si det er en unnskyldning, men gjerne at man har litt rare krav? Jeg kunne ikke se for meg et forhold med en som ikke ser Doctor Who for eksempel, og hadde det faktisk ganske langt opp på "listen over krav" da jeg datet, haha Samme med at han måtte like Kaizers.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Er det bare meg, eller er det unnskyldningen til alle som ikke har hatt noe særlig erfaring med forhold og sånt? Anonymous poster hash: cb9a1...6de Samme med "forpliktelsesangst" Anonymous poster hash: 1f47e...ced
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Er det bare meg, eller er det unnskyldningen til alle som ikke har hatt noe særlig erfaring med forhold og sånt? Anonymous poster hash: cb9a1...6de Samme med "forpliktelsesangst" Anonymous poster hash: 1f47e...ced
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Nei, jeg er kresen og har ikke mye eraring fra forhold, men det er ikke fordi jeg har lite erfaring med forhold at jeg er kresen, men fordi jeg venter på det ene perfekte forholdet. Anonymous poster hash: a6173...c07 1
guttemann Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Nei, jeg er kresen og har ikke mye eraring fra forhold, men det er ikke fordi jeg har lite erfaring med forhold at jeg er kresen, men fordi jeg venter på det ene perfekte forholdet.Anonymous poster hash: a6173...c07 Hadde du ikke hatt lite erfaring med forhold, hadde du nok visst at ingenting er perfekt, og absolutt ikke forhold som tross alt skal inkludere hele to uperfekte mennesker. 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Dere sier kresen, jeg sier sær! Anonymous poster hash: 13b7a...868 Sær fordi man ikke tar hva som helst..? Spesielt. Hvis jeg ikke har lyst at en person skal besøke musa mi så ser jeg ikke noe vits i å date videre. Finnes mange sære par og. I tillegg er 90% av alle som er i forhold dritkjedelige fordi de mister sin identitet. Sære krav tenker jeg mer som: - må ha en årsinntekt på minst 1 mill - må ha små tær - må ikke kle seg i klær fra Cubus etc etc. Anonymous poster hash: cc5db...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Dere sier kresen, jeg sier sær! Anonymous poster hash: 13b7a...868 Så man er sær fordi man ikke vil hoppe på første mann/kvinne når man skal ha seg kjæreste? Nope, man er kresen. Det er et bra tegn. Synes mange mangler det idag. Men kall meg gjerne sær. Heller sær enn ei som tar til takke med det meste. Anonymous poster hash: b6573...757 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Nei, jeg er kresen og har ikke mye eraring fra forhold, men det er ikke fordi jeg har lite erfaring med forhold at jeg er kresen, men fordi jeg venter på det ene perfekte forholdet. Anonymous poster hash: a6173...c07 Kjenner meg igjen. Mange yngre damer enn meg, har mye mer erfaring med menn enn meg. Men jeg stresser ikke. Jeg gidder ikke date noen/ha kjæreste bare for å ha det liksom... Anonymous poster hash: b6573...757
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Kjenner meg igjen. Mange yngre damer enn meg, har mye mer erfaring med menn enn meg. Men jeg stresser ikke. Jeg gidder ikke date noen/ha kjæreste bare for å ha det liksom...Anonymous poster hash: b6573...757 Ville heller sagt at dette er unnskyldningen til evig single og folk uten erfaring. 'Jeg gidder ikke date noen/ha kjæreste bare for å ha det liksom'. Som om alle vi som er i forhold kun er det fordi vi er redde for å være alene. Sannheten er at de som er langt oppi tyveåra og eldre som mangler forholdserfaring, gjør det fordi det er noe 'galt' med dem. De er rett og slett ikke attraktive. Litt på samme måte som de menna som finner seg kone i Thailand 'fordi norske kvinner er så ufordragelige'. Anonymous poster hash: 4e081...cb0
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 I datingsamenheng benytter man ofte "Jeg er kresen" som en forklaring på at man er singel, og mange er kresne, men i mine øyne er ikke det å være kresen noe positivt! Er man kresen har man bestemt seg for at partneren skal ha visse egenskaper og velger bare å treffe de som er innenfor de rammene man har satt. På samme måte som man bare spiser visse ting, eller bruker visse produkter. Det utelukker veldig mange mennesker som man kanskje kunne fått et flott forhold til, på tross av ulikheter eller personlige mangler. Mange sier jeg er kresen, siden jeg ofte takker nei til dater, men jeg er ikke kresen, Jeg er bare veldig glad i singel tilværelsen min for øyeblikket, og da skal det mye til. Det handler ikke om hvordan de er, hvem de er, hva de driver med osv. Det handler bare om en følelse som ikke er der nå. 1
Cashbah Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Jeg har vært i et forhold, og hatet det. Så det skal myyye til før nestemann får prøve seg. Jeg er vel egentlig komfortabel med ting slik de er, ser ikke noe grunn til å endre det. Ikke vil jeg ha barn, og jeg får helt klaus av å tenke på å flytte sammen med noen. Jeg er kanskje sær, men da får jeg bare være det da.
Cashbah Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Ville heller sagt at dette er unnskyldningen til evig single og folk uten erfaring. 'Jeg gidder ikke date noen/ha kjæreste bare for å ha det liksom'. Som om alle vi som er i forhold kun er det fordi vi er redde for å være alene. Sannheten er at de som er langt oppi tyveåra og eldre som mangler forholdserfaring, gjør det fordi det er noe 'galt' med dem. De er rett og slett ikke attraktive. Litt på samme måte som de menna som finner seg kone i Thailand 'fordi norske kvinner er så ufordragelige'. Anonymous poster hash: 4e081...cb0 ja, for hvis man trives som singel må det være noe fryktelig galt med en, ikke sant? "Sannheten" kan vel ikke bare være så enkel at vi er alle forskjellige pg har forskjellige preferanser? 4
Gjest Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Jeg er kresen, men jeg har ikke en lang lister over kvaliteter eller en veldig spesiell mening om hva jeg liker. Det er bare sjelden jeg møter en mann som har en såpass interessant/ sjarmerende kombinasjon av egenskaper som jeg blir betatt av. Jeg blir sjelden forelsket. Er for øvrig i et langvarig forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 Jeg har vært i et forhold, og hatet det. Så det skal myyye til før nestemann får prøve seg. Jeg er vel egentlig komfortabel med ting slik de er, ser ikke noe grunn til å endre det. Ikke vil jeg ha barn, og jeg får helt klaus av å tenke på å flytte sammen med noen. Jeg er kanskje sær, men da får jeg bare være det da. Hvor gammel er du,om jeg kan spørre? Man blir ofte mer kresen med alderen men så lenge det ikke er urimelig kresenhet synes jeg det bare er bra.Det er de minst krense,de som tar alt,som ender opp med rotete av/på forhold. Anonymous poster hash: 32a7f...b40
Cashbah Skrevet 22. april 2015 #20 Skrevet 22. april 2015 Hvor gammel er du,om jeg kan spørre? Man blir ofte mer kresen med alderen men så lenge det ikke er urimelig kresenhet synes jeg det bare er bra.Det er de minst krense,de som tar alt,som ender opp med rotete av/på forhold. Jeg er 22 år, så en gammel møy er jeg nok ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå