Gå til innhold

Er du sportslig anlagt?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er din største sportsprestasjon at du hver dag hopper over sportssidene i avisa?

Eller er du blant dem som synes at det å reise seg opp fra sofaen og gå bort til kjøleskapet er trim nok? I tilegg til det ukentlige samleiet, selvsagt?

Eller er du sportslig anlagt? Er du aktiv i idrett, eller har du vært aktiv? Var du god? Hadde du talent?

Selv har jeg mange tildels svært sportslige år bak meg, men for tiden begrenses det til jevnlig svømming, sykling til/fra jobb og utagerende hage-/husarbeid. Skulle gjerne hatt mer tid, og gleder meg til Daniel kan være med ut i skogen og opp i trærne. Foreløpig er han 9 mnd, så jeg må nok vente til høsten...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke skryte av å være så veldig sportslig nei :oops:

Men går masse på tur i skog og mark og på fjellet rundt hytten!Prøver å komme oss ut på søndagstur fast iallefall!

Også blir det litt ski om vinteren!

Klems Charmina

:babysmokk: 79 dager til termin :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er litt skap-sportslig...

har trent regelmessig mye i mitt liv, aerobic og treningssentre etc

trener dans 7,5-10 timer i uka nå + pilates når jeg husker... :oops: + går hjem fra jobb når jeg ikke skal noe annet.... (noe som har blitt sjeldnere en jeg skulle ønske...)

men om det regnes som sportslig vet jeg ikke, leser IKKE sportssider eller ser sporten på tv, mest fordi det stort sett er sportstyper jeg ikke interesserer meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
mulig jeg er litt skap-sportslig...

har trent regelmessig mye i mitt liv, aerobic og treningssentre etc

trener dans 7,5-10 timer i uka nå + pilates når jeg husker... :oops: + går hjem fra jobb når jeg ikke skal noe annet.... (noe som har blitt sjeldnere en jeg skulle ønske...)

Sportslig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke sportslig anlagt. jeg fikk 0 i gym på vgs, noe som er en prestasjon i seg selv, jeg har kronisk astma og beina mine er ikke like lange. ærlig talt så hater jeg sport, både som deltaker og i media.

nå skulle man kanskje tro at jeg veier 100 kilo og kjører bil til postkassa, men jeg har tro på at naturlig aktivitet holder ganske langt. jeg bærer rundt på bøkene mine, jeg har ikke bil og bor på en bakketopp og regner det som en rimelig treningsøkt å slepe maten min opp. og så sager og hugger jeg min egen ved så jeg slipper å fryse til vinteren.

pussig nok er jeg relativt muskuløst bygd med lite underhudsfett, så det ser ut som om jeg trener... det er merkelig, men jeg har f.eks definerte magemuskler til tross for at jeg ikke har gjort en sit-up på 15 år. skjønner ikke helt hvordan det har seg. kanskje derfor jeg ikke ser poenget i å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Er din største sportsprestasjon at du hver dag hopper over sportssidene i avisa?

Det høres ut som meg. Jeg går mye da og er tynn. Spiser hva jeg vil uten å legge på meg. Muskler driter jeg i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
jeg har tro på at naturlig aktivitet holder ganske langt.

Enig. Jeg tror nesten jeg ser sprekere ut nå enn da jeg var aktiv i all verdens idretter i fjern fortid (tidlig bronsealder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja særlig nå under OL' date=' siden sport på TV er kjedlig; har det en tendens til å bli mye stavsprang.....[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke sportslig anlagt.. Men jeg liker å se på sport.. Blir litt kjeldig å se 90 min av en fotballkamp, så lenge det ikke Fredrikstad som spiller da! (Jej vi vant 3-0 i helga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja... Trente kampsport og selvforsvar før... Nå trener jeg på SATS når jeg gidder. Er ikke så veldig glad i det, akkurat... Men har astma, og bør derfor trene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatrer et par dager i uka, og trener litt fotball på bedrifsnivå. Ellers er jeg mye ute og fisker, som i det minste gir litt frisk luft i lungene.

Skulle gjerne trent mer, men tiden strekker ikke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Var aktiv og var veldig god i en idrett, men ingen idrett å bli veldig rik av, så etter noen mislykkede forsøk på å komme på banen internasjonalt holdt jeg meg til studier og fest :)

Men jeg kommer nok til å gå gjennom noen tenkomdersomhvisat når jeg blir eldre. Bare satse på at jeg ikke begynner å leve gjennom mine barn.

Nå går trening i bølgedaler. Etter at jeg meldte meg inn i sats ble det full stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er over gjennomsnittet interessert i sportssidene i avisene, særlig fotball, men også annen sport. Da jeg var mindre, drev jeg med langrenn, håndball, orientering, dansing og fotball, men det ga seg i 17-årsalderen da fotball-laget mitt ble lagt ned og jeg begynte på videregående.

... Da gikk det også nedover med formen og idrettsprestasjonene... :roll:

Nå er jeg ikke så aktiv, men liker egentlig godt å bevege meg; spille fotball på løkka osv.

Og så sier jeg som legendariske Jokke:

"Er du av typen som er glad i sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner.... " :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og så sier jeg som legendariske Jokke:

"Er du av typen som er glad i sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner.... " :ler:

Da har du problemer ifølge peanøtthjerneforbundet

Men du ække aleine, det er mange som har det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilken idrett, Tom? Kanskje vi har konkurrert mot hverandre? Hvis du var veldig god, var du definitivt bedre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spilt basket i nesten 10 år i min ungdomstid .

Fra 20 til 27 var jeg temlig slapp ! Trener masse på SATS nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hvilken idrett' date=' Tom? Kanskje vi har konkurrert mot hverandre? Hvis du var veldig god, var du definitivt bedre enn meg.[/quote']

God/veldig god/brukbar avhenger vel at personenen som ser det, men var på landslagsnivå i en kampsport. Kom dog aldri så langt at jeg representerte Norge, så jeg var mer en wannabe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhodet ikke sportslig anlagt. Livet er for kort til å svette seg ihjel på et treningsstudio. Jeg strekker meg så langt som å gå turer om sommeren, jeg går trapper hvis jeg kan og andre småting. Og sport på TV er enda verre. Nei, ellers takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OK, Tom, likevel bedre enn meg. Mitt sportslige høydepunkt er å bidra til en 12. plass i en NM-stafett i orientering, samt at jeg en gang fikk et glimt av puppene til Irene Dalby (som svømte 100 fri opptil flere sekunder fortere enn meg!) da vi var med i samme stevne.

:ler:

Og så har jeg scoret to selvmål i bedriftsfotball, så jeg er bortimot en goalgetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...