AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Del Skrevet 21. april 2015 Var innom Coop Mega på Tøyen i dag og holdt på å få sjokk av prisene. Var jo svindyrt En pakke med billigste type kjeks - kr 25. På Rema/Kiwi får man vel det til rundt 10-15 kr. Kommer nok ikke til å handle der igjen. Er Coop-butikkene generelt dyre? Kan ikke huske jeg har syntes Coop Prix f.eks er spesielt dyrt. Anonymous poster hash: 2b187...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Del Skrevet 21. april 2015 Var innom Coop Mega på Tøyen i dag og holdt på å få sjokk av prisene. Var jo svindyrt En pakke med billigste type kjeks - kr 25. På Rema/Kiwi får man vel det til rundt 10-15 kr. Kommer nok ikke til å handle der igjen. Er Coop-butikkene generelt dyre? Kan ikke huske jeg har syntes Coop Prix f.eks er spesielt dyrt. Anonymous poster hash: 2b187...adf Coop Mega er generelt dyre ja.. Grunnen til at jeg i hovedsak handler der er beliggenhet, Coop medlemskapet og at de som regel har gode ukestilbud. Det blir ofte til at jeg hamstrer inn når de har feks 40% avslag på Taco, juice, pålegg, kjøttdeig, iskrem etc. Skal man bare handle "normalt" lønner nok Rema og Kiwi seg.Til og med Coop Prix er billigere... Anonymous poster hash: 3e2ab...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Del Skrevet 21. april 2015 Meningsløst å ha en så dyr matbutikk på Tøyen.. der det bor masse innvandrere, NAV-klienter etc. Men det var utrolig nok masse folk der. Så de pleier ha tilbud på Coop Mega? Det må jeg følge med på. Anonymous poster hash: 2b187...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Del Skrevet 21. april 2015 Coop generelt er dyrt. Hver gang jeg handler på obs! og tar med ulike tilbud, så blir det merkelig nok langt dyrere enn om jeg skulle tatt handelen på Rema1000. Den dyreste av alle må nok være Meny og enkelte Spar-butikker (spesielt de med ferskvare osv). Er inne i en trang økonimisk periode og da handler jeg bare på Rema1000. Å basere seg på disse tilbudene ,som ofte bare er lokketilbud for å få deg inn i butikken, er sjeldent noe langsiktig sparsomt. 40% på all taco som i utgangspunktet er ganske billige produkter og du glemmer fort kjøttdeigen, coloaen, salaten og alt annet du skal ha til denne tacoen. Nordfjord kjøtt og best pris-produkter hos Rema1000 er nok den rimeligste måten å handle på. Javel så smaker ikke nordfjord kjøttdeigen av svin til 17,- kr for 400g like godt som gilde sin karbonadedeig til 60,- for 400g, men det spiller liten rolle når det skal peises på med tacokrydder og inn i en tortilla med mye annet uansett. Masse penger å spare! Anonymous poster hash: c4538...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 21. april 2015 #5 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Jeg var innom matkroken her om dagen og fikk helt sjokk. De har skrudd opp prisene noe helt sinnsykt. Handler vanligvis på rema1000, men siden jeg gjerne kjøper butikkens egne produkter blir det ofte like billig på meny (first price) Endret 21. april 2015 av Wonderbitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg jobber i coop. Coop mega kan sammenlignes med eurospar og slike butikker. Dette er en dyrere butikk med ferskvare. Det skal være en kvalitetsbutikk med godt utvalg for den bevisste kunde osv. Coop prix er den billigste etter rema. Når du har varer til gjennomsnittlig 100 kr på rema. Kommer de på 106 kr på coop Prix. Coop extra er billigbutikken med godt utvalg. Extra skal matche rema på prisene og være like billig. Anonymous poster hash: c50cc...8e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg jobber i coop. Coop mega kan sammenlignes med eurospar og slike butikker. Dette er en dyrere butikk med ferskvare. Det skal være en kvalitetsbutikk med godt utvalg for den bevisste kunde osv. Coop prix er den billigste etter rema. Når du har varer til gjennomsnittlig 100 kr på rema. Kommer de på 106 kr på coop Prix. Coop extra er billigbutikken med godt utvalg. Extra skal matche rema på prisene og være like billig.Anonymous poster hash: c50cc...8e5 Takk for oppklaring, jeg blir helt forvirra av alle coop-butikkene. Også syns jeg som sagt det er rart at det finnes en Coop Mega på Tøyen, der det bor mange med lav økonomi. Hvorfor ikke Rema? Anonymous poster hash: 2b187...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Del Skrevet 21. april 2015 Coop Mega / Meny er høykvalitets/høyutvalgsbutikker med ferskvaredisk, ekstra varer osv. Du går der når du skal handle inn noe godt eller til en spesiell anledning. Der er der du går om du feks skal ha andebryst eller hestekjøtt (som de pleier å ha tilgjengelig bak disken). Anonymous poster hash: 466a1...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Del Skrevet 21. april 2015 Takk for oppklaring, jeg blir helt forvirra av alle coop-butikkene. Også syns jeg som sagt det er rart at det finnes en Coop Mega på Tøyen, der det bor mange med lav økonomi. Hvorfor ikke Rema? Anonymous poster hash: 2b187...adf Kanskje litt pga utvalget, ekstra varer innvandrere er på utkikk etter osv. Anonymous poster hash: 466a1...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #10 Del Skrevet 22. april 2015 Coop generelt er dyrt. Hver gang jeg handler på obs! og tar med ulike tilbud, så blir det merkelig nok langt dyrere enn om jeg skulle tatt handelen på Rema1000. Den dyreste av alle må nok være Meny og enkelte Spar-butikker (spesielt de med ferskvare osv). Er inne i en trang økonimisk periode og da handler jeg bare på Rema1000. Å basere seg på disse tilbudene ,som ofte bare er lokketilbud for å få deg inn i butikken, er sjeldent noe langsiktig sparsomt. 40% på all taco som i utgangspunktet er ganske billige produkter og du glemmer fort kjøttdeigen, coloaen, salaten og alt annet du skal ha til denne tacoen. Nordfjord kjøtt og best pris-produkter hos Rema1000 er nok den rimeligste måten å handle på. Javel så smaker ikke nordfjord kjøttdeigen av svin til 17,- kr for 400g like godt som gilde sin karbonadedeig til 60,- for 400g, men det spiller liten rolle når det skal peises på med tacokrydder og inn i en tortilla med mye annet uansett. Masse penger å spare!Anonymous poster hash: c4538...0c1 Jeg baserer meg alltid på å kjøpe ting på tilbud f.eks på OBS og sparer masse på det. Men jeg kjøper selvfølgelig inn langsiktig. Om tacovarer er på tilbud kjøper jeg inn det og kjøper inn kjøttdeig når det er på tilbud en annen gang. Jeg kjøper generelt kun det som er på tilbud uansett hvilken butikk jeg er innom. Og jeg har et veldig lavt matbudsjettet.Anonymous poster hash: 5e4a9...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #11 Del Skrevet 22. april 2015 Takk for oppklaring, jeg blir helt forvirra av alle coop-butikkene. Også syns jeg som sagt det er rart at det finnes en Coop Mega på Tøyen, der det bor mange med lav økonomi. Hvorfor ikke Rema? Anonymous poster hash: 2b187...adf Hvem vet. Men butikkene er ikke der hvis de ikke har omsetning for å si det sånn Anonymous poster hash: c50cc...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. april 2015 #12 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg var innom matkroken her om dagen og fikk helt sjokk. De har skrudd opp prisene noe helt sinnsykt. Handler vanligvis på rema1000, men siden jeg gjerne kjøper butikkens egne produkter blir det ofte like billig på meny (first price) Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #13 Del Skrevet 22. april 2015 Takk for oppklaring, jeg blir helt forvirra av alle coop-butikkene. Også syns jeg som sagt det er rart at det finnes en Coop Mega på Tøyen, der det bor mange med lav økonomi. Hvorfor ikke Rema? Anonymous poster hash: 2b187...adf Folk er late og eier ikke økonomisk sans, de handler på den butikken som er nærmest, uansett pris. Anonymous poster hash: ee5a8...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #14 Del Skrevet 22. april 2015 Folk er late og eier ikke økonomisk sans, de handler på den butikken som er nærmest, uansett pris. Anonymous poster hash: ee5a8...a8a Og nå starter luksusfellen om 20 min Anonymous poster hash: ee5a8...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 22. desember 2020 #15 Del Skrevet 22. desember 2020 Apropos Coop Mega på Tøyen har faktisk blitt lagt ned. Rema 1000 har flyttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #16 Del Skrevet 22. desember 2020 Coop Mega har høye priser, ja, men iblant gode tilbud. Det er ikke en butikk å bruke på fast basis, men om du kan benytte deg av et bra tilbud, gjør det ikke så mye at andre varer ender opp med å bli totalt ti kroner dyrere. Anonymkode: db0b3...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #17 Del Skrevet 22. desember 2020 Coop mega er et supermarked i likhet med Meny og Eurospar. Da blir det dyrere, det sier seg selv. Selv handler jeg alltid på rema/extra/kiwi. Kun tilbudsvarer jeg hamstrer på supermarkedene. Alt det andre handler jeg på mine faste butikker. Så lokketilbudene funker ikke etter hensikten når det gjelder meg. Har de -40% på alt av taco fra santa maria på eurospar, så kjøper jeg kun santa maria-produkter der. Grønnsaker, kjøttdeig, ost, rømme og brus har jeg enten hjemme eller handler inn på rema. Jeg handler ikke det samtidig på et supermarked, da sparer jeg ingenting og trenger således ikke dra dit i utgangspunktet. Anonymkode: 9925d...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 23. desember 2020 #18 Del Skrevet 23. desember 2020 De er kanskje dyre, men for at disse butikkene med litt utvalg skal bestå så må de faktisk også brukes av kundene. Jeg handler ikke bare der det er billigst, så jeg bryr meg ikke. Folk klager på dårlig utvalg men utvalg koster, men folk vil ikke betale prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå