Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Noen som har prøvd dette med instruktør? Jeg prøvde for noen år tilbake etter å ha printet ut noen sider med øvelser fra nettet, men jeg syntes det var både vanskelig og vondt...... Noen som vet noe om hvor man kan trene Pilates og hva det koster? Jeg er jo en simpel fattiglus og kan ikke hive meg over alt jeg har lyst til.... sukk
maki Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Hei Jeg har trent pilates i ca et år nå, ikke hvert så flink til å passe på å trene hver uke. Jeg lasta rett og slett noen filmer ned fra nette, kosta meg ingen ting og kan trene når jeg vil. ellers så går det jo ann å kjøpe noen dvd`r på http://www.dvdon.com Men nå har jeg bestemt meg for å være flink, vi begynne å ta bedre vare på kroppen min. Så den siste uken har jeg trent hver dag sett bort i fra en hvile dag. Ikke like mye hver dag fra 12 min til 1 time.
Gjest Eir Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Jeg har prøvd pilates med instruktør og synes egentlig også det var vanskelig og vondt, og bestemte meg egentlig for å fortsette med yoga. Men jeg vet at www.baardar.no har pilates timer, 150,- for en drop-in time var prisen forrige semester. Da har du iallfall muligheten til å prøve det uten at det koster så mye og du slipper å forplikte deg til å komme tilbake.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Jeg bestilte to vhs med magetrening og rumpe/lår-trening fra TvShop (99 kroner, yey!). De er veldig bra
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Hadde også lyst til på begynne med pilates, men fant ut at det ville bli ganske dyrt med instuktør-timer for meg som er student... Så så jeg på nettet her at mange var veldig fornøyde med Winsor Pilates videoene/dvd'ene som de selger på TvShop for tida. Bestilte meg denne over nettet, har nå fått trent noen ganger, og er godt fornøyd. Pakken består av en intro som forklarer basic-øvelsene, en 20-minutters treningsøkt og en 1 times-økt. Synes øvelsene blir godt forklart, og det vises også modererte versjoner for de av oss som ikke er fullt så tøyelige enda. Og man merker at man får trent Kan kanskje være en løsning å trene hjemme på denne måten til du får bedre råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå