Gå til innhold

Er brun skinnjakke ut ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er brun skinnjakke ut eller inn ?

Anonymous poster hash: 27981...7b6

Skrevet

Spiller det noen rolle? Hvis du vil ha det så kjøp det :) Synes mange kler brun skinnjakke mye bedre enn svart, og tenker aldri over hva som liksom skal være in hvis plagget er pent på!

AnonymBruker
Skrevet

Skinnjakker er klassiske plagg som aldri går helt ut, men aldri blir fullstendig in heller, med unntak av visse modeller.

Anonymous poster hash: fb498...85d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både brunt og svart er klassiske farger på skinnjakker. Så for svarte og brune jakker synes jeg at snittet/modellen er mye viktigere enn fargen når det gjelder om den er moderne eller ikke.

Noe helt annet er det med jakker i mer spesielle farger. Det er ikke mange ukene siden jeg så en med rød skinnjakke. Det så rett og slett ikke bra ut. Det passer kun de få gangene rødt er sterkt i motebildet, og det går gjerne endel år mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 8f156...e65
Skrevet

Aner ikke. Bruker fortsatt min brune skinnjakke.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Brunt og sort har alltid vært de klassiske lærfarvene for jakker og kåper/frakker, så hvorfor er det viktig om den ene eller den andre av de to farvene er mest 'in' eller 'ut' en spesiell sesong?

En skikkelig lærjakke varer mye mer enn en enkelt sesong, så kjøp den farven som kler deg best.

- for svært mange vil brunt være en mye mer kledelig farve enn sort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...