Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fair/light (altså hakket over fair) i pudderet fra Smashbox.

Har lyst å kjøpe denne: http://www.beautybay.com/cosmetics/alimapure/satinmattefoundation/men jeg har ikke peiling på hva jeg da trenger i fargetone. Blir kanskje noe sånt som "cool 3" det samme som fair/light?

Hva tipper dere? :)

Anonymous poster hash: 9673a...3b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker fair/light (altså hakket over fair) i pudderet fra Smashbox.

Har lyst å kjøpe denne: http://www.beautybay.com/cosmetics/alimapure/satinmattefoundation/men jeg har ikke peiling på hva jeg da trenger i fargetone. Blir kanskje noe sånt som "cool 3" det samme som fair/light?

Hva tipper dere? :)

Fair/light er ganske gultonet, så du må enten velge warm, beige eller neutral alt etter hvilken undertone du har. :P Har du noen andre referanseprodukter?

Jeg bruker light i samme pudderet, og ville valgt warm 2 eller beige 2 i den du linker til. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fair/light er ganske gultonet, så du må enten velge warm, beige eller neutral alt etter hvilken undertone du har. :P Har du noen andre referanseprodukter?

Jeg bruker light i samme pudderet, og ville valgt warm 2 eller beige 2 i den du linker til. :)

Har et pudder fra bobbi brown som er extra light. Så jeg må kanskje da ha warm 1 eller?

AnonymBruker
Skrevet

Har et pudder fra bobbi brown som er extra light. Så jeg må kanskje da ha warm 1 eller?Anonymous poster hash: 9673a...3b9

warm 1 eksisterer visst ikke :P

Skrevet

Denne foundationen i #000 Beige Clear vil være lys og gul nok for deg. #000 Rose er samme nyanse, men kald. Jeg har begge og bruker de alt ettersom huden min oppfører seg/jeg har tid til å forberede den for foundation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...