AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg bruker fair/light (altså hakket over fair) i pudderet fra Smashbox. Har lyst å kjøpe denne: http://www.beautybay.com/cosmetics/alimapure/satinmattefoundation/men jeg har ikke peiling på hva jeg da trenger i fargetone. Blir kanskje noe sånt som "cool 3" det samme som fair/light? Hva tipper dere? Anonymous poster hash: 9673a...3b9
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg bruker fair/light (altså hakket over fair) i pudderet fra Smashbox. Har lyst å kjøpe denne: http://www.beautybay.com/cosmetics/alimapure/satinmattefoundation/men jeg har ikke peiling på hva jeg da trenger i fargetone. Blir kanskje noe sånt som "cool 3" det samme som fair/light? Hva tipper dere? Anonymous poster hash: 9673a...3b9 Fair/light er ganske gultonet, så du må enten velge warm, beige eller neutral alt etter hvilken undertone du har. Har du noen andre referanseprodukter? Jeg bruker light i samme pudderet, og ville valgt warm 2 eller beige 2 i den du linker til.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Fair/light er ganske gultonet, så du må enten velge warm, beige eller neutral alt etter hvilken undertone du har. Har du noen andre referanseprodukter? Jeg bruker light i samme pudderet, og ville valgt warm 2 eller beige 2 i den du linker til. Har et pudder fra bobbi brown som er extra light. Så jeg må kanskje da ha warm 1 eller?Anonymous poster hash: 9673a...3b9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Har et pudder fra bobbi brown som er extra light. Så jeg må kanskje da ha warm 1 eller?Anonymous poster hash: 9673a...3b9 warm 1 eksisterer visst ikke Anonymous poster hash: 9673a...3b9
Gjest O.G. Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Denne foundationen i #000 Beige Clear vil være lys og gul nok for deg. #000 Rose er samme nyanse, men kald. Jeg har begge og bruker de alt ettersom huden min oppfører seg/jeg har tid til å forberede den for foundation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå