Gå til innhold

Hva er vitsen med parkeringsflåte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i borettslaget jeg bor, så er det ikke normale parkeringsplasser. Nei, her har de gjort det så komplisert som mulig. Man må kjøre på en elektrisk flåte med sensorer, og hvis man står feil så blir hele systemet ødelagt. Systemet er ofte nede og naboene blir sure for de får ikke flyttet bilen sin. Er en kjerring eller noe som kommer opp hvis man står feil parkert.

Er dette normalt? Jeg hadde aldri hørt om det før jeg flyttet hit. Tenker at det er fullstendig bortkasta penger, hvertfall når det brukes så mye penger på å tilkalle tekniker for å fikse systemet. Jeg har ikke selv en slik plass, men vet jeg hadde slitt om jeg skulle parkere på en slik flåte.

Anonymous poster hash: fd4c2...c2f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er nytt i Norge, vanlig i Korea/Kina? Eller deromkring.

Har sett det på tv.

Anonymous poster hash: 2a2d8...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Her i borettslaget jeg bor, så er det ikke normale parkeringsplasser. Nei, her har de gjort det så komplisert som mulig. Man må kjøre på en elektrisk flåte med sensorer, og hvis man står feil så blir hele systemet ødelagt. Systemet er ofte nede og naboene blir sure for de får ikke flyttet bilen sin. Er en kjerring eller noe som kommer opp hvis man står feil parkert.

Er dette normalt? Jeg hadde aldri hørt om det før jeg flyttet hit. Tenker at det er fullstendig bortkasta penger, hvertfall når det brukes så mye penger på å tilkalle tekniker for å fikse systemet. Jeg har ikke selv en slik plass, men vet jeg hadde slitt om jeg skulle parkere på en slik flåte.

Anonymous poster hash: fd4c2...c2f

:klo:

Anonymous poster hash: 30a52...bd2

Skrevet

Det er for å få flere parkeringsplasser på rader foran hverandre.Og der finnes muligheter for å flytte bilen ut selvom sensorer er blokkert, eller strømmen har gått

Les bruksanvisningen. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...