AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Som har sett på SUMO? Såååå nysgjerrig Sumo ligger en episode foran, dvs episode 9 ble tilgjengelig i går. Nei, det er ikke funnet noen morder. En person har tilstått men siden det ennå er en episode igjen tviler jeg på at det er denne personen som er morderen. Anonymous poster hash: 9b201...7df 1
Lillebanan Skrevet 21. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2015 Å ja:-) Trodde det bare var en igjen. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Å ja:-) Trodde det bare var en igjen. Takk for svar Skal jeg si hvem som har tilstått? Anonymous poster hash: 4c288...ec8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 .... jeg så akkurat episode 9- tror heller ikke at den som nå har meldt seg er morderen... men jeg lurer virkelig på hvem det er!!!!! Anonymous poster hash: cea06...f0f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Moren til Aksel har ringt inn og tilstått til politiet. Episoden avsluttes med at hun blir hentet av politiet. Anonymous poster hash: 4c288...ec8
spenol Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Episode 9 het "Løgnen". Episode 10 heter "Sannheten". Tviler derfor på at moren til Aksel er morderen (selv om jeg har holdt en knapp på den teorien lenge)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Episode 9 het "Løgnen". Episode 10 heter "Sannheten". Tviler derfor på at moren til Aksel er morderen (selv om jeg har holdt en knapp på den teorien lenge) Det virker vel ganske usannsynlig at det er henne, men jeg har virkelig ingen ide om hvem andre det kan være.. Jeg tror hvertfall ikke at det er Aksel. Anonymous poster hash: 4c288...ec8
Riskrem Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Lurer på om moren egentlig er morderen? Jeg tipper at hun har tilstått at faren til Aksel og Erik drepte Karine, men er han død eller hvor er han? Tipper at Karine hadde noe på gang med faren deres, og så ble han sjalu fordi sønnene også likte henne. Det kan også bety at faren tok bildene.
Skravlekråka Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Syntes det virker som om det er broren til Karine som har drept henne.. I episode 9 var han så nervøs og aggresiv hele tiden når moren snakket om Karine osv 1
superdupermeg Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Hva tror dere sesong 2 kommer til å handle om. Hvis det blir en sesong 2 da, de snakker jo om det nå.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Lurer på om moren egentlig er morderen? Jeg tipper at hun har tilstått at faren til Aksel og Erik drepte Karine, men er han død eller hvor er han? Tipper at Karine hadde noe på gang med faren deres, og så ble han sjalu fordi sønnene også likte henne. Det kan også bety at faren tok bildene. Tviler på at morderen er en karakter vi ikke har blitt introdusert for overhode. Jeg holder en knapp på faren til Karine, broren til Karine eller Tonje. Håper det er Tonje, hadde vært så kult med en dame men tror ikke det er moren hvertfall! Da hadde vi fått vite det på en mer sjokkerende måte. Ååå, gleder meg til neste uke :D Anonymous poster hash: 9b4f6...a3a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Hva tror dere sesong 2 kommer til å handle om. Hvis det blir en sesong 2 da, de snakker jo om det nå. Føler det blir veldig langtrukket da i så fall. Serien har jo ikke så mye handling så er vel begrenset hvor lenge de kan gå rundt grøten.Anonymous poster hash: 4c288...ec8
superdupermeg Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 Føler det blir veldig langtrukket da i så fall. Serien har jo ikke så mye handling så er vel begrenset hvor lenge de kan gå rundt grøten.Anonymous poster hash: 4c288...ec8 Er det jeg å tenker. Men samtidig håper jeg de får til en bra sesong 2:)
Gjest Stringfellow1 Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Denne TV-serien ble vel basert på den saken om Birgitte Tengs, og den drapssaken ble vel aldri oppklart. Blant annet hendelsesforløpet når det gjelder drapet, den mistenkte gjerningsmannen som går fri, og den minne-steinen som jeg tror ble lagd i den Birgitte-saken også. Jeg tror ikke det kommer frem noen endelig konklusjon, eller at "dette er morderen" i denne TV-serien. Kanskje dem rett og slett ikke sier noe om drapsmannen. Ett alternativ blir kanskje at moren til den drepte jenta sitte på rommet hennes og leser i drapsdokumentene som den siste scenen i TV-serien. Bitter og forlatt. Dermed kan TV-seerne selv spekulere i hvem som kanskje kan være drapsmannen....
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Jeg mener det er åpenbart at det må være Erik... I episode 9 på sumo så ser vi at mora ikke svarer når Aksel presser henne mht alibiet hun ga Erik. Han var kanskje ikke hjemme den kvelden.. Han tok antakeligvis bildene av karine også, i ep 9 sa mora at Karine hadde presset erik til å ta dem og han var "bare en guttunge". Jeg tror at Karine hadde sagt at hun skulle avsløre for aksel at erik var forelsket i henne og hadde tatt nakenbilder av henne, Erik klikket og tok livet av henne, løp hjem til mora og hun ga ham alibi. Han er jo gullungen hennes. Når hun da i episode 9 finner ut at t-skjorta om ble funnet kun hadde aksels blod og ikke karines- slik at de ikke lenger kunne bruke aksel som syndebukk- så velger hun altså å melde seg for politiet og ta på seg skylda for Eriks skyld... Mora sa en del stygge ting til aksel i siste episode, om at han ikke skulle vært født, og jeg tror at det var det Erik sa til henne om at hun var ond som fikk henne til å ta dette skrittet. På den måten beskytter hun erik. Anonymous poster hash: cea06...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Denne TV-serien ble vel basert på den saken om Birgitte Tengs, og den drapssaken ble vel aldri oppklart. Blant annet hendelsesforløpet når det gjelder drapet, den mistenkte gjerningsmannen som går fri, og den minne-steinen som jeg tror ble lagd i den Birgitte-saken også. Jeg tror ikke det kommer frem noen endelig konklusjon, eller at "dette er morderen" i denne TV-serien. Kanskje dem rett og slett ikke sier noe om drapsmannen. Ett alternativ blir kanskje at moren til den drepte jenta sitte på rommet hennes og leser i drapsdokumentene som den siste scenen i TV-serien. Bitter og forlatt. Dermed kan TV-seerne selv spekulere i hvem som kanskje kan være drapsmannen.... Det er allerede bekreftet at vi får vite hvem morderen er. Anonymous poster hash: 9b4f6...a3a
Gjest Stringfellow1 Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 Det er allerede bekreftet at vi får vite hvem morderen er. Anonymous poster hash: 9b4f6...a3a Hvor da ?
fresia Skrevet 22. april 2015 #20 Skrevet 22. april 2015 jeg tror det er moren til Aksel eller broren til Karine. evt. moren til Karine! :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå