Gjest gjesternnn Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Nå har jeg hatt bronkitt i 2 uker og har hosta som en gal her. Det som har skjedd er at jeg har hostet i stykker halsen min. Ja jeg har det!! Klarer ikke snakke eller svelge. Føles som om noen har tatt ett sandpapir og revet det nedover halsen min. Legen min kunne ikke gjøre noe med dette. Dette måtte gå over av seg selv. Noen som aner om noen type kjærringråd for sår hals? Klarer nesten ikke mer :oops:
ivanka Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 nei, ikke alkohol. unngå sukker og alkohol. spis tran (kapsler) og vitaminer. hold halsen varm med skjerf.
Kalas Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Hvis du hoster så mye at du får vondt av det, bør du be om resept på Cosylan. Det har jeg fått når jeg har hatt bronkitt/lungebetennelse, og det funker fint. Skal helst bare taes om natten, siden hostesaften inneholder morfin - og det blir man jo svært søvnig av...
Ella Skrevet 24. august 2004 #6 Skrevet 24. august 2004 5 pakker med Solbærdent. Deilig å ha i munnen om natta når halsen slår seg vrang. Ikke 5 pakker i munnen på en gang da Hilsen Ella
Eliza Doalot Skrevet 24. august 2004 #7 Skrevet 24. august 2004 Lag te av en hel sitron. Det er utrolig lindrende på såre halser! God bedring :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå