AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hei. Bare lurte på om det i hele tatt går ann og slette en tråd man har startet tidligere? Og hvis dette går ann kan noen fortelle meg hvordan man gjør dette? På forhånd tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 44ff3...1c0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Du må kontakte en moderator i så fall. Har du skrevet med nick så kan du redigere innleggene dine og fjerne det som er skrevet, men du får ikke slettet tråden på egenhånd. Anonymous poster hash: 39d21...701
Gjest Margit Spat Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 KG har dessuten en policy om at de ikke sletter tråder bare man ber om det. Jeg har lest tidligere spørsmål om dette, uten at jeg har lenke til dette for hånden. Det må i alle fall veldig gode grunner til.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Okei. Jeg vil bare ha den slettet, har ikke noen god grunn til det! Jeg får ikke redigert den, jeg har skrevet den som anonym! Anonymous poster hash: 44ff3...1c0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Men takk for hjelpen ihvertfall! Anonymous poster hash: 44ff3...1c0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 KG har dessuten en policy om at de ikke sletter tråder bare man ber om det. Jeg har lest tidligere spørsmål om dette, uten at jeg har lenke til dette for hånden. Det må i alle fall veldig gode grunner til. Stemmer, sjeldent tråder blir slettet med mindre de omhandler regelbrudd eller utdeler sensitiv informasjon. Anonymous poster hash: 39d21...701
Millimani Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Okei. Jeg vil bare ha den slettet, har ikke noen god grunn til det! Jeg får ikke redigert den, jeg har skrevet den som anonym! Anonymous poster hash: 44ff3...1c0 Du får kontakte en moderator så kanskje det går. Er du sistemann som har skrevet i tråden kan det være de sletter innlegget ditt, og er du TS (som jeg ser du er i det tilfelle) så kan det være de sletter det, men som andre over meg nevner så hører det til sjeldenhetene. Det er en av årsakene til at jeg foretrekker å skrive med brukernavn, og ikke som anonym. En ting er om det er noe veldig sensitivt, - da er jeg glad jeg har AB-funksjonen tilgjengelig, men ellers synes jeg ikke det er nødvendig... Synes faktisk det er altfor mange som skriver unødvendig mye anonyme innlegg, men det får være opp til hver enkelt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Okei. Takk for svar . Det jeg skrev i innlegget er fullt lovelig. Men hvis de ikke kan slette det, så får de tbare stå der for evigtid. Anonymous poster hash: 44ff3...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå