aline Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Går det ikke an å kjøpe en mobiltelefon over skranke uten at den er bundet til ett teleselskap??? Jeg vet jeg kan kjøpe mobil uten bindingstid, men om jeg går til en butikk som er støttet av telenor mobil, så fungerer telefonene deres KUN med telenor abo... regner med det er det samme på netcom og de andre? er det overhode mulig å kjøpe en mobiltelefon som ikke er bundet opp til noe? og hvor får jeg kjøpt dette? er det da enda dobbelt så dyrt? (som mobil uten binding altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 å kjøpe mobil uten binding er uproblematisk, men siden den ikke sponses av et teleselskap, blir den dyrere i innkjøp. ikke bare dobbelt så dyr, telefon med abo og bindingstid kan koste en brøkdel av telefon uten, men de pengene du 'sparer' går til abonnementsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2004 det vet jeg, jeg skal kjøpe mobil uten binding til noe spesifikt abonement, men telenor-sponsede butikken selger allikevel bare telefoner som kun funker med ett eller annet telenor abo (velger selv) hvor/hvilke butikker selger mobiler som ikke er bundet til noe selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg kjøpte mobil på Elkjøp for noen 3-4 år siden (Nokia 3210, som jeg bruker fortsatt), uten abonement eller bindingstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 kjøpte en 'ubundet' på nett for et par år siden, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 24. august 2004 #6 Del Skrevet 24. august 2004 Telekioskene har modeller som ikke er låst til noen operatør. Mulig det er forskjell fra butikk til butikk, og hvilke modeller det er, men de har hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2004 fant akkurat ut at Nokiastore på byporten har den jeg skal ha til grei pris. tusen takk. fant noen rimeligere på nett, men etter at den nye modellen har kommet, så har det helt tatt vekk den jeg skal ha.... :-( på nett skulle den koste 1995,- uten noe binding... over disk må jeg minimum ut med 2500,-... Noen som vet noen som selger billigere Nokia 5100 en 2500,- i oslo sentrum? (uten binding) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå