Gå til innhold

Laserbehandling i ansiktet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har fått fjernet pigmentflekker i ansiktet og/eller rynker ved hjelp av laser? Hvordan er erfaringene med denne behandlingen? Er det varig, eller vil flekkene komme igjen?

Jeg vurderer dette pga mye hyperpigmentering i ansiktet siste årene, særlig i panna. Vurderer også å få fjernet rynkene på overleppa.

Anonymous poster hash: 6cbb3...935
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta laser på øyelokka om ikke så lenge på skin medical. Som med operasjon så kommer ihvertfall rynker tilbake etter noen år. Kanskje ikke pigmentflekker. Men det er billigere og bedre enn å utsette seg for unødvendige operasjoner. Når jeg har tatt den laseren kan jeg godt fortelle hvordan det gikk og hvordan det ble? Tenkte på å gjøre det innen sommer.

• Hjerte 1
  • 8 år senere...
Skrevet
wintergirl skrev (På 21.4.2015 den 22.04):

Jeg skal ta laser på øyelokka om ikke så lenge på skin medical. Som med operasjon så kommer ihvertfall rynker tilbake etter noen år. Kanskje ikke pigmentflekker. Men det er billigere og bedre enn å utsette seg for unødvendige operasjoner. Når jeg har tatt den laseren kan jeg godt fortelle hvordan det gikk og hvordan det ble? Tenkte på å gjøre det innen sommer.

Vurderer å gjøre det samme :) Tok du laserbehandling og endte du opp med å ta flere behandlinger?

Anonymkode: 36806...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...