Gjest Linn35 Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 ... Og hvor viktig er det egentlig at den måler vann, fett og bmi? Er så i tvil hva jeg skal velge....
Silfen Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg har en whitings og er fornøyd med den. Den måler ikke fett, men modellen over kan det. Dette siden jeg er feit og sjansen for feilmålinger er større da. Den viser vekt, bmi og av alle ting; været. Den synker til telefonen og den kan synke til ulike fitnessgreier.
Charlie. Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 (endret) Jeg har en whitings og er fornøyd med den. Den måler ikke fett, men modellen over kan det. Dette siden jeg er feit og sjansen for feilmålinger er større da. Den viser vekt, bmi og av alle ting; været. Den synker til telefonen og den kan synke til ulike fitnessgreier. Endelig en nyttig badevekt. Endret 21. april 2015 av Charlie. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Leste badevakt.. Samtalen ble plutselig en helt annen Anonymous poster hash: 114c9...3e3
Gjest Linn35 Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hm, ja, er fortsatt usikker på om det er lurt, eller bare deprimerende å ha en badevekt (VEKT, ikke vakt hehe) som sier noe om fettprosent....Må virkelig gruble litt, men på den annen side, er det vel motiverende dersom den også selvsagt viser når man har gått NED i fett Å synke til mobil/app er lurt syns jeg
Wiggins Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Baderomsvekter som viser kroppsfettprosenten er like mye til å stole på som å stikke fingeren i lufta og tenke på et tall. Skal du måle fettprosenten med en brukbar grad av nøyaktighet må det enten gjøres av lege eller ernæringsfysiolog som kan å bruke fettklype, eller på et stort og dyrt apparat som noen treningssentra har. Jeg har tilfeldigvis en slik baderomsvekt selv, og jeg mener den påsto at jeg hadde 18-19% kroppsfett. Det ville vært svært mye til å være mann, og man kan se med det blotte øyet at det er helt feil. I sykkelsesongen er jeg nede i ensifra fettprosent, det har jeg målt hos ernæringsfysiolog. Det eneste den kan gi en ganske sikker pekepinn om er om du har mer eller mindre kroppsfett enn en annen person, hvis dere begge veier dere på samme vekta. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå