Gjest Jentemamma Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Jeg har en datter som nå skal på leirskole og har problemer med nattevæting. Hun er snart 13 år og vi har gjennomgått all den behandling som finnes både bla. leger, homeopat, akupunktur, soneterapi etc.... Har vært igjennom utallige netter med alarm-matter og Minirin. Ingenting hjelper! Hun har nå kanskje 1 - 2 våte netter i løpet av en mnd. og jeg er nå usikker på hva vi skal gjøre ift. leirskole. Har noen et råd å gi meg? Har noen andre vært i vår situasjon? Hvordan løste dere dette?
Gjest EvaL Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 La henne få med noen trusebleier så holdes sengen tørr om uhellet skulle være ute. Sikkert ikke særlig morsomt å måtte skifte på sengen når man er på leirskole, der man ofte deler rom med flere og disse kan se at hun har tisset i sengen. Vet det ikke er morro med bleie heller (for de som sikkert føler for å skrive dette) men den kan i det minste skjules under en lang pyjamas/nattkjole. EvaL
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Informert lærer og den hun skal ligge på rom med (forhåpentligvis en god vennide) og hatt med tisselaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå