Lisemor Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Etter sommerferien dukker et sikkert høst-tegn opp og ned og over alt. Reklame for slanke dit og slanke datt, Grete Roede kurs over alt. Det samme har vi etter julen er omme. Slanke-reklame og billige lånetilbud.-DET ER VÅR OG HØST-TEGN.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Synes slankereklamene kommer hele tiden jeg: - Bli kvitt julefettet! (januar) - Kom i bikiniform! (mars) - 5 uker til bedre bikinikropp (mai) - Begynn å tren! (august - når treningssenter begynner med vanlige timetabeller igjen) - Kvitt deg med kilo til julebordssesonge! (oktober) - Ned 3 kilo på 3 dager til finstasen! (desember)
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Synes slankereklamene kommer hele tiden jeg: - Bli kvitt julefettet! (januar) - Kom i bikiniform! (mars) - 5 uker til bedre bikinikropp (mai) - Begynn å tren! (august - når treningssenter begynner med vanlige timetabeller igjen) - Kvitt deg med kilo til julebordssesonge! (oktober) - Ned 3 kilo på 3 dager til finstasen! (desember) Jeg har akkurat det samme inntrykket. syns det er slanking overalt hele året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå