Gå til innhold

Solsengene til Brun&Blid lite effektive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger merke til at når jeg tar sol andre steder ofte merker at de tar mye bedre! Ser det jo også på fargen.

Bytter B&B rørene altfor sjelden? Liker dem ellers godt pga "trivelige" lokaler samt alltid bra renhold etc.

Anonymous poster hash: fd66e...748

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Generelt på alle BB sentre har dårlige rør i sengene, samt ansiktslamper!

Det er dyrt å sole seg hos BB og man får knapt farge for pengene.

Dem sparer vel på pengene ettersom de måtte legge ned solsentre og at aldersgrense ble innført.

Anonymous poster hash: e7d17...4d8

Skrevet (endret)

Syns heller ikke BB sengene gir særlig farge. Har aldri sett skilt om nye rør. Når rørene er nye må de advare pga sterkere stråling.

Endret av DreamOn
Skrevet

Får ikke i nærheten av samme farge på andre solsentre som hos B&B selv, men bruker og de nyeste sengene der (står vel 10 et eller annet på de tror jeg).

AnonymBruker
Skrevet

Syns heller ikke BB sengene gir særlig farge. Har aldri sett skilt om nye rør. Når rørene er nye må de advare pga sterkere stråling.

Rørene er aldri sterkere selv om de er byttet... Solariet har en funksjon der det er mulighet for å skru ned styrken på rørene slik at dem varer lenger, dem tyner ut disse strålene vi betaler dyre dommer for, for ingenting!

Anonymous poster hash: e7d17...4d8

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Brun & Blid (i Oslo) i det hele tatt.

Byttet til Ergoline en god stund siden og holder meg ganske brun ved å ta sol to ganger i måneden (opprettholder fargen, den har jeg bygget opp noe tidligere).

Skrevet

Enig i at Brun og Blid ikke har de mest effektive solsengene, opplever bedre effekt andre steder! Selvsagt ikke alle steder er bedre, men jevnt over synes jeg det virker som Brun og Blid sine er svake. Trenger lengre tid for samme effekt, og så er de jo ikke akkurat rimelige i utgangspunktet :(

AnonymBruker
Skrevet

Interessant at du tar opp dette, jeg har også hatt den følelsen! Tror nok jeg kommer til å styre unna brun og blid heretter!

Anonymous poster hash: 3b288...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Er lenge siden jeg har tatt sol nå, men det er et godt poeng egentlig. Pleier å bli ganske brun i sola på sommeren men når jeg tar sol på brun og blid blir det så vidt skille som kun varer i 1 dag nesten :(!

Anonymous poster hash: 02ea2...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...