Hjertefisk Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Skal i konfirmasjon og vurderer å bruke denne kjolen. Men hva i all verden kan jeg bruke utenpå? Av blazer eller topper og slikt? Det er jo fortsatt litt småkaldt. Jeg har aldri klart dette med å matche overdeler og kjoler. Ender alltid opp med et eller annet rart som trekker hele inntrykket ned. Kan noen hjelpe meg å finne noe som passer? Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Den var veldig fin Jeg ville brukt en babyrosa sjal til den. antrekket alene ville vært for sexy i konfirmasjon. Anonymous poster hash: 720bf...d88
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Men babyrosa passer da ikke til rødt? Er den ikke litt vel..fest til å brukes i konfirmasjon? Til konfirmasjon tenker jeg heller noe sånt som dette: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23434990/aatte-kjoler-du-kan-bruke-til-konfirmasjon Anonymous poster hash: e8808...ac3
Gjest Tigress Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Men babyrosa passer da ikke til rødt? Er den ikke litt vel..fest til å brukes i konfirmasjon? Til konfirmasjon tenker jeg heller noe sånt som dette: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23434990/aatte-kjoler-du-kan-bruke-til-konfirmasjon Anonymous poster hash: e8808...ac3 Det er ikkje alle som brukar gardinene sine som klede også... Nei, kjolen er heilt ok, litt sexy, men det er jo ikkje gravferd heller. Dress kjolen ned med ein kort blazer, det trur eg vil ta kjolen ned ein del. Unngå stilettar, og hald sminken diskret. Det går fint! Eg ville vel vald beige, marineblått eller kvitt på blazeren. Eller altså, EG ville ha brukt den herlege stripete-med-gullknappar-blazeren min, men eg har jo forståing for at folk ikkje eig noko slikt.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hva med en lys, tynn kåpe? En kort, pen blazer som Tigress foreslår, er også fint, og kremhvitt passer bra tl rødt
peppermyntete Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Veldig fin kjole, men enig i at den var litt for fylla på byen en lørdag kveld. Tenk at noen kommer til å gå i bunad og kle deg deretter. Litt lysere farger for eksempel, eller en mørk farge som ikke er så prangene (som marineblå eller sjøgrønn).
superdupermeg Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Da jeg var i konfirmasjon sist var det mange lignende antrekk. Personlig ville jeg hatt en tynn jakke/genser over:)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Lys blazer! (hvit, kremfarget, lys beige) Anonymous poster hash: e8a3d...706
Gjest Pheel Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Jeg ville hatt en blazer eller fin cardigan over, sorte strømper om det ikke er veldig varmt og flate sko som ballerinas eller bare helt lav hæl. Da hadde der fungert fint til konfirmasjon synes jeg (og ikke bare slik som på bildet).
Gjest Bond Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Tråden ryddet for reklameBond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Det er ikkje alle som brukar gardinene sine som klede også... Nei, kjolen er heilt ok, litt sexy, men det er jo ikkje gravferd heller. Dress kjolen ned med ein kort blazer, det trur eg vil ta kjolen ned ein del. Unngå stilettar, og hald sminken diskret. Det går fint! Eg ville vel vald beige, marineblått eller kvitt på blazeren. Eller altså, EG ville ha brukt den herlege stripete-med-gullknappar-blazeren min, men eg har jo forståing for at folk ikkje eig noko slikt. Hehe.. Jeg trodde virkelig ikke at jeg var snerpete, sånn egentlig, er bare vant til mer formelle kjoler og bunad. Men en fin blazer gjør den sikkert mer formell og er et godt valg. Anonymous poster hash: e8808...ac3
Gjest Tigress Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Hehe.. Jeg trodde virkelig ikke at jeg var snerpete, sånn egentlig, er bare vant til mer formelle kjoler og bunad. Men en fin blazer gjør den sikkert mer formell og er et godt valg. Anonymous poster hash: e8808...ac3 Eg er også vant til meir formelle kjolar og bunad, men eg synest ein må kunne tillate denne her også, vel og merke om det ikkje er full partystæsjing til! Det var ikkje meininga å få deg til å verke snerpete, eg berre syntest dei kjolane i lenkja var utruleg triste og blasse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå