AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg er så lei, ser ut som jeg bruker alt for lys foundation om jeg går uten sminke. Jeg bruker solfaktor i sola, både i fjeset og på kroppen. Likevel blir jeg alltid sånn passe brun på kroppen, men ikke i fjeset. Bruker heller ikke annen sminke enn mascara til hverdags. Var på jentetur til i Syden nylig, og nå ser jeg jo ikke ut. Ser ut som en klovn. Må enten dekke til kroppen eller klæsje på veldig mye mørkere foundation i fjes og på halsen. Og det er håpløst å få det jevnt. Er det flere som har det slik? Som aldri får farge i fjeset? Nesten så jeg vurderer å ta solarium med klær på for å prøve å jevne ut. Anonymous poster hash: 55d91...ac3
ReyJu Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Piz buin har noen solkremer som inneholder noen stoff som gjør at du blir brunere når du soler deg. Jeg vet det er flere merker som har det også, men jeg husker bare Piz buin nå i farten Du kan jo kanskje bruke den typen i ansiktet og vanlig solkrem på resten av kroppen neste gang du er i sola i hvertfall? Jeg ville heller brukt en selvbruner for ansikt/hals i steden for å grille meg i solarium, tror det er bedre for huden, men det er bare min mening
Djungelvrål Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Jeg blir heller ikke så brun i ansiktet som på kroppen. Selv om jeg ikke alltid bruker høyere faktor i ansiktet. Min mor var lik, vet ikke hva det skyldes.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg blir heller ikke brun i ansiktet, og heller ikke på brystet! På resten av kroppen ser det nesten ut som at jeg er spanjol.. Men, tenker at det er like greit! Får kanskje ikke like mange solrynker i ansiktet og brystet ettersom jeg ikke har så mye pigmenter der😉 (hvis det egentlig har noen sammenheng...?!)Anonymous poster hash: 984a8...06e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Lettere å bli brun der man har mye fett. Mage, bein, rumpe osv. I ansiktet og underarmene blir seinest brun. Anonymous poster hash: d59a1...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå