Gå til innhold

Isjias -lignende smerter, vits å kontakte lege/når kontakte lege?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I litt over en uke har jeg slitt med isjias-lignende smerter. Vondt i ryggen, strålende smerter nedover lårene og beina - av og til helt ut i anklene og tærne (av og til begge sidene, av og til bare den ene siden) .

Gjør vondt når jeg sitter, ligger, står og går. Nesten hele tiden uansett.

Jeg har litt vondt hele tiden, og av og til blir smertene verre.

Prøver å holde meg i aktivitet (gå turer, gjøre husarbeid o.s.v), men av og til får jeg så vondt at jeg bare må holde meg i ro (jeg jobber ikke for tiden).

Er det noe vits å kontakte legen?

De gjør vel ikke noe fornuftig uansett, eneste de kan gjøre er vel å gi smertestillende. Men jeg gidder ikke proppe i meg smertestillende i hytt og pine.

Smertene er jo overlevbare selv om det gjør vondt hele tiden.

Anonymous poster hash: a3c7a...c97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sleeve

Jeg ville kontaktet lege for å få videre henvisning til fysioterapeut, osteopat eller kiropraktor. En lege skal kunne undersøke deg riktig nok til å vite hvilken hjelp du bør få videre, og hvem du bør henvises til.

Du skal ikke spøke med slike ryggsmerter, og det er viktig med tidlig forebygging om det skulle være noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg får vel ta meg en tur til legen snart.

Anonymous poster hash: a3c7a...c97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville kontaktet lege for å få videre henvisning til fysioterapeut, osteopat eller kiropraktor. En lege skal kunne undersøke deg riktig nok til å vite hvilken hjelp du bør få videre, og hvem du bør henvises til.

Du skal ikke spøke med slike ryggsmerter, og det er viktig med tidlig forebygging om det skulle være noe alvorlig.

Du trenger ikke henvisning til osteopat..................

Anonymous poster hash: 346fb...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta kontakt med legevakta om du får problemer med urinering eller avføring, da må du ha rask hjelp.

Anonymous poster hash: d8bb5...334
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...