AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Er det noen som har noen tips til et fint men litt rimelig hotell i Barcelona? Vi er 6 jenter på 21 år som vil kombinere storby og strandferie kom gjerne med andre tips også! Første gang vi alle drar dit.Anonymous poster hash: 55bf2...15e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Kan bare nevne de jeg har bodd på: Hotel Call, som ligger i gamlebyen. Det er enkelt, og ovehodet ikke fancy, men det er god service, de lar deg sove så lenge du vil, rimelig, og i gåavstand til det aller meste, også stranda Veldig mye bra i gatene rundt det hotellet. Vi oppholdt oss veldig lite på hotellet, så beliggenheten er det beste med det. Vil uansett anbefale å gå rundt i gamlebyen (El barrio Gotic). Har også bodd på Barcelona Princess, dette ligger litt i utkanten av sentrum. Mulig det lå nært stranda, det husker jeg ikke, siden jeg var der på vinteren. De har utebasseng (og du kan ligge ved bassenget og sole deg), badstu og veldig fine rom, litt mer luksus. Vi fikk begge hotellene rimelig, men på forskjellig tid av året Anbefaler deg å sjekke ut Tripadvisor! Last ned Barcelona-appen, den er super Barcelona er en fantastisk by, dere bør absolutt få med dere litt Gaudi når dere er der, som Casa Batllo, Parc Guell, Palacio de Guell, Casa Mila, Sagrada Familia. Kjøp med dere mat og ta en piknik i Parque de la Ciudadela, perfekt etter å ha vært på stranden Og spis masse tapas og drikk god rødvin! Barcelona er den perfekte byen om man vil ha både strandliv, storby og shopping, kultur og kunst, samt mat Kos dere! Anonymous poster hash: cd9d8...909
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Lov meg at jeg ikke kommer til å finne noen leaked video med tittel som "6 norwegian sluts giving bj's to 36 guys". Ikke følg eksempelet fra britiske stagfester, ikke drikk dere dritings, vær litt selvkontrollerende når det kommer til alkohol/utelivet.Anonymous poster hash: ef2e0...d60 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Lov meg at jeg ikke kommer til å finne noen leaked video med tittel som "6 norwegian sluts giving bj's to 36 guys". Ikke følg eksempelet fra britiske stagfester, ikke drikk dere dritings, vær litt selvkontrollerende når det kommer til alkohol/utelivet.Anonymous poster hash: ef2e0...d60 Hahaha, tenkte noe sånt jeg også da jeg så hvem det var som ville ha anbefaling. Kjære jenter, jeg vet om et fint og billig hotell, men jeg tror dere ville kjedet dere til døde der, så jeg foreslår at dere bruker Expedia. Det var sånn jeg fant hotellet mitt. Eller så er det kanskje noen andre som har tips? Kos dere! Anonymous poster hash: a2968...af1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hva med en leilighet? Kjenner noen som har bodd her, og de sa det var helt supert: http://www.booking.com/hotel/es/central-apartments-barcelona.no.html?sid=077b8ca1db1f9d15c0e56ac64c4ae244;dcid=1;checkin=2015-05-29;checkout=2015-05-30;dist=0;srfid=cd9b3069889ee167f63eb7aeec5421460a91c99eX2;type=total;ucfs=1& Anonymous poster hash: aaea5...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå