AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg teller kalorier og bruker å legge til ekstra kalorier å spise etter jeg har trent. Nå er det også slik at jeg går mye turer, ettersom jeg har hund. Disse kan være alt fra 45-120 minutter og (i følge diverse kalkulatorer på nett) 120-300 kalorier. Likevel sitter jeg aldri igjen med følelsen av å ha trent eller ha forbrent noe ekstra, selv om jeg vet at jeg burde ha gjort det. Jeg liker ikke helt å plusse på 300 ekstra kalorier på en dag bare fordi jeg har gått en litt lengre tur, men jeg burde vel kanskje det? Synes dere gåturer skal regnes som trening i den forstand eller skal jeg bare se på det som vanlig hverdagslig aktivitet som går innunder bmr-en min? Anonymous poster hash: 43e1c...83b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Ville spist litt ekstra hvis jeg merket at jeg ble mer sulten. Ellers ikke. Anonymous poster hash: 30f0c...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Takk for svarene deres. Jeg spør fordi jeg allerede har et ganske lavt kaloribudsjett (1500), og hvis jeg da forbrenner 2-300 kalorier på en gåtur er jeg redd for at jeg får i meg alt for lite hvis jeg ikke spiser ekstra pga turen. Anonymous poster hash: 43e1c...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå