AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hei! Jeg var på en date på søndag med en jeg møtte på byen forrige uke. Daten gikk helt ok, men vi hadde null øyekontakt. Han så mot meg, men ikke på meg. Det virket som han så på veggen bak meg... Noen som vet hvorfor han gjorde dette? Tror ikke det var fordi han var sjenert eller nervøs, han er veldig "out of my league" på alle områder. Anonymous poster hash: 3904a...aea
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg gjør det hvis jeg er litt ukomfortabel. Klarer ikke sånn megaintens øyekontakt. Men jeg tror nok aldri jeg har hatt null øyekontakt under en date! Anonymous poster hash: 169f4...54d 1
Gjest Bud Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Blæh! Verste jeg veit er folk som ikke klarer å se meg i øynene, føler at de har noe å skjule.
gjest 321 Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Hei Når jeg leser det du skriver så ser det egentlig ikke ut til at du har kost deg på daten. Mulig jeg tar feil, men en date uten øyekontakt, som beskrives som "Helt ok" i tillegg til at du ser ut til å tro at personen du dater er mye bedre enn deg. (Ergo han har med andre ord ikke fått deg til å føle deg vel med deg selv..) Jeg tror du bør flytte fokus litt. Koste du deg egentlig på daten? Hvis nei, så er han kanskje ikke noe for deg uansett Den viktigste egenskapen en person må ha, er jo tross alt at han er genuint interessert i deg. Er han ikke det så er han ikke noe for deg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hei Når jeg leser det du skriver så ser det egentlig ikke ut til at du har kost deg på daten. Mulig jeg tar feil, men en date uten øyekontakt, som beskrives som "Helt ok" i tillegg til at du ser ut til å tro at personen du dater er mye bedre enn deg. (Ergo han har med andre ord ikke fått deg til å føle deg vel med deg selv..) Jeg tror du bør flytte fokus litt. Koste du deg egentlig på daten? Hvis nei, så er han kanskje ikke noe for deg uansett Den viktigste egenskapen en person må ha, er jo tross alt at han er genuint interessert i deg. Er han ikke det så er han ikke noe for deg. Anonymous poster hash: 3904a...aea
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Hei! Jeg var på en date på søndag med en jeg møtte på byen forrige uke. Daten gikk helt ok, men vi hadde null øyekontakt. Han så mot meg, men ikke på meg. Det virket som han så på veggen bak meg... Noen som vet hvorfor han gjorde dette? Tror ikke det var fordi han var sjenert eller nervøs, han er veldig "out of my league" på alle områder. Anonymous poster hash: 3904a...aea Er han 31 og med utenlandsk opprinnelse? Anonymous poster hash: f20bf...427
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Er han 31 og med utenlandsk opprinnelse? Anonymous poster hash: f20bf...427 haha, nei dessverre Anonymous poster hash: 3904a...aea
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 haha, nei dessverre Anonymous poster hash: 3904a...aea Er han en kort lubben kar med trønderbart?Anonymous poster hash: 12164...002 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Eller kanskje fornavnet hans begynner på R? ...er det da man kommer stormende inn og også roper: dump ham! (Så vi får med de to største klisjeene på KG...) Litt seriøsitet også da: Man kan være "redd" for øyekontakt selv om man er superkjekk også. Selv om han er "over your leage" som du sier så er det ikke sikkert han har så høy selvfølelse som du tror? Eller kanskje han bare ikke er vant til å se noen i øynene og syns det ble for intimt? Kanskje han syns du var så hot at han ikke klarte? Anonymous poster hash: d3234...49d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Eller kanskje fornavnet hans begynner på R? ...er det da man kommer stormende inn og også roper: dump ham! (Så vi får med de to største klisjeene på KG...) Litt seriøsitet også da: Man kan være "redd" for øyekontakt selv om man er superkjekk også. Selv om han er "over your leage" som du sier så er det ikke sikkert han har så høy selvfølelse som du tror? Eller kanskje han bare ikke er vant til å se noen i øynene og syns det ble for intimt? Kanskje han syns du var så hot at han ikke klarte? Anonymous poster hash: d3234...49d Haha ja kanskje det! Jeg trodde det gikk veldig dårlig, men så fikk jeg en melding fra han da jeg kom hjem, så syntes det er litt vanskelig å vite hva han vil Off dating er vanskelig altså! Anonymous poster hash: 3904a...aea
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Han er sikkert bare sjenertAnonymous poster hash: 490f2...a91
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Ja, dating er skikkelig slitsomt til tider. Det er en berg-og-dalbane uten like med følelser høyt oppe og langt nede og all kilingen i mellom. Men, ender man opp med den kjæresten man ønsker seg som ønsker seg deg tilbake så er det verdt det. Og forelskelse og sug i magen er litt deilig også. Lykke til videre, TS. Anonymous poster hash: d3234...49d
Gjest EspenAskeladd Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Jeg har av og til problem med å tenke klart samtidig som jeg har intens blikkkontakt med en pen jente. Drømmer meg bort. Jeg nikker og smiler og later som jeg følger med mens jeg tenker på helt andre ting. Litt kjedelig når det blir min tur til å snakke og jeg må tenke meg om for å komme på hva vi snakker om 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Hei Når jeg leser det du skriver så ser det egentlig ikke ut til at du har kost deg på daten. Mulig jeg tar feil, men en date uten øyekontakt, som beskrives som "Helt ok" i tillegg til at du ser ut til å tro at personen du dater er mye bedre enn deg. (Ergo han har med andre ord ikke fått deg til å føle deg vel med deg selv..) Jeg tror du bør flytte fokus litt. Koste du deg egentlig på daten? Hvis nei, så er han kanskje ikke noe for deg uansett Den viktigste egenskapen en person må ha, er jo tross alt at han er genuint interessert i deg. Er han ikke det så er han ikke noe for deg. Hæ??? Anonymous poster hash: 5da00...a42 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 Er han femogførr, ca 156 høy med bleiesveis? Spør siden han minner om en jeg var på date med for litt siden....... Anonymous poster hash: 13bac...6eb
Gjest mainbitch Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Sjenert eller ikke, jeg liker ikke folk som ikke klarer å ha øyekontakt :jolie:
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Jeg har også hatt en date som ikke hadde øyekontakt, tolket det som han ikke var interessert. Gikk ikke på noen flere dater med ham. Vet ikke om jeg har rett i at daten din ikke er interessert, Kanskje noen menn kan svare bedre på det. Anonymous poster hash: dc25d...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå