AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Virker som mange er redde for det..Anonymous poster hash: b9c50...a9b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Har ikke noe behov for det. Bruker facebook som et sted for å poste fine statusposter. Ikke for å rope meningene mine om alt mulig. Anonymous poster hash: 3f5ff...fe7 12
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Har ikke noe behov for det. Bruker facebook som et sted for å poste fine statusposter. Ikke for å rope meningene mine om alt mulig. Anonymous poster hash: 3f5ff...fe7 Enig Anonymous poster hash: 7bfd4...0b9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Hva sier du meningen din om da? Anonymous poster hash: fed5e...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Mener mange som øuser ut meninger er piss... Holder meg egentlig vekk fra facebook, pluss med facebook er selge/kjøpe gruppene, der er jeg aktiv siden det er min jobb. Er veldig mange der ute som seiler sin egen på fjes Anonymous poster hash: 9e178...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Det er ihvertfall alt for mye falsk beskjedenhet på fbook. F.eks.Når folk med et utseende kun en mor kan elske,håver inn kommentarer som "Vakreste <3", "nydelig" osv...når de legger ut nok et dårlig profilbilde. Anonymous poster hash: 3e06b...fc1 3
globalagogo Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Jeg har en tendens til å fjerne folk fra wallen hvis de er for politisk engasjerte, eller for... diskuterende. Orker bare ikke å lese om politikk og viktige ting, når jeg heller vil loke på facebook og stalke familiebildene til folk. Men det er meg, da. 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Jeg gjorde det før, men så orket jeg ikke mer. Jeg lar heller være å si noe enn å skaffe meg en haug med uvenner. Senest i går fikk jeg lyst til å skrive et svar til noen som delte på jegharopplevd#, fordi jeg synes det var latterlig, men jeg gidder ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 TS HER! Mener at man tør å si meningen sin, ikke at man hver dag sier den i form at statusoppdateringer med politisk engasjement osv. Det er en forskjell der, skjønner dere F.eks hvis noen legger ut et bilde av hunden sin på trappa i 1,5 m kort bånd midt på sommeren, uten vann og skygge, er jeg ikke en av de personene som skriver "ntåh, så søøt<3", men heller påpeker at det er dyreplageri. Anonymous poster hash: b9c50...a9b 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Har ikke noe behov for det. Bruker facebook som et sted for å poste fine statusposter. Ikke for å rope meningene mine om alt mulig. Anonymous poster hash: 3f5ff...fe7 Med andre ord så bruker du Facebook som en arena der du poster glansbilder og en falsk virkelighet ? Anonymous poster hash: b9c50...a9b
Nullfilter Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Neida, det er du ikke alene om. Men poppulært er det ikke alltid . Jeg har jo ikke noe filter så jeg kommer med mer enn jeg burde. Samtidig blir jeg så provosert over all glorifiseringen og løgnene. Jeg liker når andre kommer med meningene sine, ikke bare skryter av alle dustete trivielle ting. Som de som MÅ ha kontinuerlige oppdateringer for at de har vært på treningsstudio. Hvorfor har folk behov for å melde fra om det? Jeg er det hver dag, men har da ingen interesse om å proklamere det? Jeg gjør husarbeid og lager middag og bla bla, gjør vi ikke alle det da? Jeg gidder ikke å være på FB noe særlig, det blir for dumt. Si meningen din du. Verden trenger noen meninger. FB har gjort folk til kyniske livsløgnere!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Hva sier du meningen din om da? Anonymous poster hash: fed5e...bd9 Hvis noe provoserer meg, f.eks hvis et familiemedlem skyter på nabokattene og skryter av det, eller noe annet som provoserer meg. Jeg TØR å si ting. Stort sett er Facebookoppdateringene mine preget av det jeg opplever, men hvis noen poster noe jeg er uenig i, tør jeg å si ifra eller diskutere. Anonymous poster hash: b9c50...a9b
Nullfilter Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 TS HER! Mener at man tør å si meningen sin, ikke at man hver dag sier den i form at statusoppdateringer med politisk engasjement osv. Det er en forskjell der, skjønner dere F.eks hvis noen legger ut et bilde av hunden sin på trappa i 1,5 m kort bånd midt på sommeren, uten vann og skygge, er jeg ikke en av de personene som skriver "ntåh, så søøt<3", men heller påpeker at det er dyreplageri.Anonymous poster hash: b9c50...a9b BRA! hurra for deg 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Mener mange som øuser ut meninger er piss... Holder meg egentlig vekk fra facebook, pluss med facebook er selge/kjøpe gruppene, der er jeg aktiv siden det er min jobb. Er veldig mange der ute som seiler sin egen på fjes Anonymous poster hash: 9e178...a0f Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det er ihvertfall alt for mye falsk beskjedenhet på fbook. F.eks.Når folk med et utseende kun en mor kan elske,håver inn kommentarer som "Vakreste <3", "nydelig" osv...når de legger ut nok et dårlig profilbilde. Anonymous poster hash: 3e06b...fc1 Ja, der har du et poeng! Jeg har en tendens til å fjerne folk fra wallen hvis de er for politisk engasjerte, eller for... diskuterende. Orker bare ikke å lese om politikk og viktige ting, når jeg heller vil loke på facebook og stalke familiebildene til folk. Men det er meg, da. Jeg ser den men det må være lov å være seg selv, jeg tror det er sunnere enn det falske "imaget" mange bruker Facebook for å oppnå. Det er faktisk harry med retusjerte bilder! Jeg gjorde det før, men så orket jeg ikke mer. Jeg lar heller være å si noe enn å skaffe meg en haug med uvenner. Senest i går fikk jeg lyst til å skrive et svar til noen som delte på jegharopplevd#, fordi jeg synes det var latterlig, men jeg gidder ikke. Du vil heller være falsk og jatte med falske venner, enn å vise hvem du er og stå for det? Meget usunt. Men det er selvfølgelig noe du bestemmer helt selv Anonymous poster hash: b9c50...a9b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 BRA! hurra for deg Bra for meg, men hvorfor kan ikke alle være litt mer ekte? Anonymous poster hash: b9c50...a9b
Gjest Jean Valjean Skrevet 21. april 2015 #16 Skrevet 21. april 2015 Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste som ikke er på facebook. Jeg vet at dette ikke er tilfelle men noen ganger kan det virke slik.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #17 Skrevet 21. april 2015 Nei, jeg har heller sansen for å ta opp ting med folk ansikt til ansikt. Livet er for kort til å gjemme seg bak facebookprofilen. Anonymous poster hash: 06fed...c91 1
Nullfilter Skrevet 21. april 2015 #18 Skrevet 21. april 2015 Bra for meg, men hvorfor kan ikke alle være litt mer ekte?Anonymous poster hash: b9c50...a9b Jeg sa ikke bra for deg, men hurra for deg. Jeg sier også sånn, og vel...det er ikke alltid "bra" for meg. Fordi 90% er falske og uekte. Det å være ærlig kan straffe seg, men det er nå engang sånn jeg er laget og klarer ikke å la være å kommentere i sjangeren du nevner. Så vel, du er i alle fall ikke helt alene. Du har meg
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #19 Skrevet 21. april 2015 Det er ikke helt det rette stedet for det, man blir sett på som kranglefanter. Jeg liker heller ikke diskusjoner og kranglete meninger på facebook, det er et sted hvor folk stikker innom en tur for å si hei og går ut igjen. Man står ikke i køen på butikken å begynner å diskutere harde upopulære meninger, vitner om litt sosial utilpasset mener jeg. Det handler altså ikke om at folk ikke tør, men det passer seg ikke. Anonymous poster hash: ecfcb...69d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #20 Skrevet 21. april 2015 Bryr meg ikke om Facebook. Er stort sett ingen som driver å legger ut bilder av at de plager dyr og barn uansett.Anonymous poster hash: 35612...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå