AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Vi har alle sammen gått gjennom harde motgangstider som har vært veldig vanskelige å komme seg gjennom. Derfor lurte jeg på hvilket tips og grep har du til at man skal ta seg sammen igjen og komme seg gjennom det "helvete" man gjennomgår ? Anonymous poster hash: 479b7...524
Sulosi Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg sorterer alt inn i hvor viktig det er og hvor mye energi det krever fra meg. Lager meg små "pakker" av alle problemene hvor hvær pakke inneholder ett problem samt forslag til løsningen. Så åpner jeg en pakle av gangen og forsøker å løse den før jeg går videre til neste pakke. Når det blir veldig mye på en gang trekker jeg pusten dypt, bretter opp er,ene og løser en og en oppgave samtidig som jeg ser klart foran meg hvor deilig det skal bli når alt er over.
Fireflies Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Gi deg tid til å være sint. Om du trenger å kaste noe i veggen, gi deg de minuttene til det. Deretter trekker du pusten og går videre. Og du trekker pusten hver dag, og går videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå