AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 I denne tråden håper jeg på artige historier om rare ting menneskene i livet deres gjør. Jeg håper på mange bidrag. 😊Anonymous poster hash: 15bd4...ba2
Søgni Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 (endret) Tror jeg har skrevet om dette her på forumet før, men mamma skriver "Hei" i begynnelsen av hver eneste SMS. Selv om det er en samtale som går over et par minutter. -Hei. Hva skal du i helga? -Hei! Jeg skal ut på fredag, ellers ingenting. Du da? -Hei. Vi tenkte å gå på fjellet på lørdag. Skal vi finne på noe på søndag? -Kan vi godt. Hva da? -Hei. Skal vi dra ut og spise? -Greit for meg. -Hei. Ok. -Så da får vi snakkes nærmere om det, da. -Hei. Ok. Hver. Eneste. Gang. Det nye nå, er at hun har fått seg snapchat og har begynt å bruke Facebook/Messenger, og hun gjør akkurat det samme der. Hun elsker å få snaps, og pleier alltid å sende selfie som svar (uansett hva slags snap det er) med: "Hei. Takk for snap." Har jo antydet til henne at det er unødvendig å si hei hver gang, men da sier hun at det bestemmer ikke jeg. Edit: Nei, nå lyver jeg. Det var en gang hun utelot "hei". -Hva? Ikke hei? Er du sjuk? -Hei! Nå tenker jeg at du ble lang i maska! Endret 21. april 2015 av Søgni 17
Nuttery Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Mormoren min signerer ALLE meldinger med "hilsen mormor". Har prøvd å si ifra flere ganger at jeg vet hvem som sender melding, men den går ikke inn. Er du hjemme? hilsen mormor - Ja, bare å komme innom Skal jeg ta med noe? hilsen mormor - Det går bra Vil du ha noe å spise? Det ville vært fint hilsen mormor 11
Gjest Citronella Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Mormoren min signerer ALLE meldinger med "hilsen mormor". Har prøvd å si ifra flere ganger at jeg vet hvem som sender melding, men den går ikke inn. Er du hjemme? hilsen mormor - Ja, bare å komme innom Skal jeg ta med noe? hilsen mormor - Det går bra Vil du ha noe å spise? Det ville vært fint hilsen mormor Jeg synes det var søtt! Mormor er et så vakkert norskt ord også. 2
Nuttery Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Jeg synes det var søtt! Mormor er et så vakkert norskt ord også. Ja, hun er kjempesøt
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Tror jeg har skrevet om dette her på forumet før, men mamma skriver "Hei" i begynnelsen av hver eneste SMS. Selv om det er en samtale som går over et par minutter. -Hei. Hva skal du i helga? -Hei! Jeg skal ut på fredag, ellers ingenting. Du da? -Hei. Vi tenkte å gå på fjellet på lørdag. Skal vi finne på noe på søndag? -Kan vi godt. Hva da? -Hei. Skal vi dra ut og spise? -Greit for meg. -Hei. Ok. -Så da får vi snakkes nærmere om det, da. -Hei. Ok. Hver. Eneste. Gang. Det nye nå, er at hun har fått seg snapchat og har begynt å bruke Facebook/Messenger, og hun gjør akkurat det samme der. Hun elsker å få snaps, og pleier alltid å sende selfie som svar (uansett hva slags snap det er) med: "Hei. Takk for snap." Har jo antydet til henne at det er unødvendig å si hei hver gang, men da sier hun at det bestemmer ikke jeg. Mormoren min signerer ALLE meldinger med "hilsen mormor". Har prøvd å si ifra flere ganger at jeg vet hvem som sender melding, men den går ikke inn. Er du hjemme? hilsen mormor - Ja, bare å komme innom Skal jeg ta med noe? hilsen mormor - Det går bra Vil du ha noe å spise? Det ville vært fint hilsen mormor Hei! Jeg foreslår at mora til Søgni og mormora til Nuttery blir sms-venner! Hilsen ts Anonymous poster hash: 15bd4...ba2 10
Gjest Bud Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Ser det går i gamle folk og sms her. Bestefar skrev i mange år sms uten mellomrom; "Kommerduinnomvedanledning" Etter gjentatte klager fra oss som mottok disse kryptiske tekstmeldingene tok han det til seg og fant sin egen lille særegne måte å dele inn ordene; "Kommer.du.innom.ved.anledning"
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Hei! Haha! Dette ble visst tråden om telefonoppførsel elsker sånne tråder, så håper flere bidrar. Hilsen tsAnonymous poster hash: 15bd4...ba2
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Pappa har endelig funnet ut hvordan han kan ringe meg på Facetime. Så nå ringer han støtt og stadig, men alt jeg ser er neseborene hans. I tillegg bruker han å synge "Lille killebukken på haugen han stod" til meg når jeg er lei og oppgitt. Pappa er over sytti, jeg er snart førti ...
bippo Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Faren min har en sånn hands-free sak til telefonen i bilen, og den har SINNSYKT god mikrofon, så hver gang han ringer må jeg holde telefonen en armlengde unna øret for å unngå å sprekke trommehinnene. Og han ringer meg utelukkende når han er i bilen. Har prøvd å si ifra, men det går bare inn det ene øret og ut det andre. 1
Åge Mustafa Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Min bestemor har duker overalt. Blant anna på tv bordet, under tv'en. Kort sagt på alle flater hvor man kan ha plass til en liten duk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå