Gjest Miss.Silver Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Trenger tips og anbefalinger til tynne, gode kondomer. Helst så tynne at man ikke kjenner den så godt Link gjerne
guttemann Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Rfsu sine true feeling kondomer er vel de eneste som virkelig er tynne. Esken er gullfarget og de har dem i de fleste matbutikker som selger kondomer. De er noe dyrere enn vanlige. Jeg synes imidlertid de har dårlig passform, noe som gjør at jeg foretrekker Rfsu thin i stedet, selv om de ikke er like tynne. Kondom er egentlig bare en nødløsning dersom hun har prøvd alt annet og det ikke er noe annet sikkert som fungerer for henne. (Det er jo dessverre ikke andre alternativer for oss menn.) Da snakker jeg om faste opplegg.
Gjest UngMann1986 Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Rfsu true feeling, eller thin, er bra. Liker også Durex fetherlite ultra. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 True feeling er bra ja. Hadde ikke brukt kondom på årevis og tenkte jeg skulle teste ut denne på en hore. Overraskende bra følsomhet. Anonymous poster hash: 72074...18f
Gjest lnx Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Foreslår at du stikker på kondomeriet og kjøper et utvalg av forskjellige merker. Det går an å kun kjøpe en og en. Da får du sett hvilke som passer best
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/gratis-kondomerAnonymous poster hash: 9b12d...37b
Gjest UngMann1986 Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/gratis-kondomerAnonymous poster hash: 9b12d...37b Disse er også greie, men ikke like gode som de jeg nevnte over her :-)
Gjest Miss.Silver Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Rfsu sine true feeling kondomer er vel de eneste som virkelig er tynne. Esken er gullfarget og de har dem i de fleste matbutikker som selger kondomer. De er noe dyrere enn vanlige. Jeg synes imidlertid de har dårlig passform, noe som gjør at jeg foretrekker Rfsu thin i stedet, selv om de ikke er like tynne. Kondom er egentlig bare en nødløsning dersom hun har prøvd alt annet og det ikke er noe annet sikkert som fungerer for henne. (Det er jo dessverre ikke andre alternativer for oss menn.) Da snakker jeg om faste opplegg. Vel, skal bytte p-pille merke, så er ikke en langvarig løsning heldigvis men må brukes en ukes tid ca, om ikke mer, så greit å finne noen kondomer som er gode:) Så takk, skal sjekke dem ut
Gjest Miss.Silver Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Foreslår at du stikker på kondomeriet og kjøper et utvalg av forskjellige merker. Det går an å kun kjøpe en og en. Da får du sett hvilke som passer best Oi, dette hørtes litt gøy ut
Gjest HarryDotter Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 (endret) Er det noen som har tips om noen litt tykke og sterke kondomer? Og som er litt ekstra vide? (Sorry Miss Silver...ikke meningen å kuppe tråden din ) Endret 21. april 2015 av HarryDotter 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Er det noen som har tips om noen litt tykke og sterke kondomer? Og som er litt ekstra vide? (Sorry Miss Silver...ikke meningen å kuppe tråden din ) Fyttirakkern. Snakk om å skryte på seg ekstra desimetre på KG... Anonymous poster hash: 72074...18f 1
Gjest HarryDotter Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Fyttirakkern. Snakk om å skryte på seg ekstra desimetre på KG... Anonymous poster hash: 72074...18f Slapp av...jeg skal ikke pule deg eller noen andre her. Men kanskje jeg burde komme å gi deg et klask på trynet med den schwære kølla mi? 1
innsats Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Slapp av...jeg skal ikke pule deg eller noen andre her. Men kanskje jeg burde komme å gi deg et klask på trynet med den schwære kølla mi? Bruk energien og gå inn på gents.se og bestill på mål. Bestiller selv der pga omkrets 18 og lengde 23. Kondommene på butikken og apoteket i Norge har diameter som er liten slik at de er vanskelige å rulle på. Sjekk ut siden. De kommer etter noen få dager. Drive safe, drive long and have fun.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Mysize.com selges av gents.se.Anonymous poster hash: 9385a...4ba
Gjest Stinky Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 Fyttirakkern. Snakk om å skryte på seg ekstra desimetre på KG...Anonymous poster hash: 72074...18f Oisann, her har vi en 5-centimeters gitt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #16 Skrevet 21. april 2015 Bruk energien og gå inn på gents.se og bestill på mål. Bestiller selv der pga omkrets 18 og lengde 23. Kondommene på butikken og apoteket i Norge har diameter som er liten slik at de er vanskelige å rulle på. Sjekk ut siden. De kommer etter noen få dager. Drive safe, drive long and have fun. Er størrelsen på diameteren noe betydelig større enn her i landet? Forskjellen på medium og stor er latterlig, mna må nesten bruke mikroskop for å se foskjellen. Har alltid vært ubehagelig å bruke kondomer nettopp på grunn av det.Anonymous poster hash: 9b12d...37b
innsats Skrevet 21. april 2015 #17 Skrevet 21. april 2015 MySize kondomene er over 1cm større i diameter. Dvs mer en 2cm totalt større en rfus mini varianter. Man bruker ikke mini kondomer med kompresjonseffekt på utstyret.
Gjest Miss.Silver Skrevet 21. april 2015 #18 Skrevet 21. april 2015 Er det noen som har tips om noen litt tykke og sterke kondomer? Og som er litt ekstra vide? (Sorry Miss Silver...ikke meningen å kuppe tråden din ) Helt i orden, Harry. Viktig med gode kondomer, så deler gjerne tråden min til de som trenger
Gjest HarryDotter Skrevet 21. april 2015 #19 Skrevet 21. april 2015 Bruk energien og gå inn på gents.se og bestill på mål. Bestiller selv der pga omkrets 18 og lengde 23. Kondommene på butikken og apoteket i Norge har diameter som er liten slik at de er vanskelige å rulle på. Sjekk ut siden. De kommer etter noen få dager. Drive safe, drive long and have fun. Takker for seriøst svar.....Gjør ganske vondt å ha på en kondom som er litt for liten, og mange av de her i norge kan sitte for stramt i ringen...så er fint å ha noen som kan føles litt lettere Oisann, her har vi en 5-centimeters gitt. Er størrelsen på diameteren noe betydelig større enn her i landet? Forskjellen på medium og stor er latterlig, mna må nesten bruke mikroskop for å se foskjellen. Har alltid vært ubehagelig å bruke kondomer nettopp på grunn av det.Anonymous poster hash: 9b12d...37b Riktig....syntes de aller fleste virker å være veldig lik i størrelse selv om det heter seg small og medium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå