Gå til innhold

Hvor lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

tar det egentlig før man ser tydelige resultater i mageregionen? Altså at man går fra å ha litt muffinmage til å ha stram, flott mage? Og hva bør man trene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Unknown
Skrevet

føler ikke at jeg ser noe forskjell, jeg trener greit, spiser regelmessig, lite og veldig sunt! gir snart opp..

Gjest Runforit
Skrevet

Kommer helt an på utgangspunktet og fettprosenten. Det er kostholdet som avgjør om du går ned i fettprosent og det er genetisk hvor fettet brennes bort først og hvor definert mage en kan få.

Men spiser og trener du rett og er slank(men tynnfeit) så kan du fint få en relativt fast kropp på 6-8 uker med de rette grepene.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på utgangspunktet og fettprosenten. Det er kostholdet som avgjør om du går ned i fettprosent og det er genetisk hvor fettet brennes bort først og hvor definert mage en kan få.

Men spiser og trener du rett og er slank(men tynnfeit) så kan du fint få en relativt fast kropp på 6-8 uker med de rette grepene.

Hva er de rette grepene da?

Anonymous poster hash: 1c461...ccd

Gjest Unknown
Skrevet

Hva er de rette grepene da?

Anonymous poster hash: 1c461...ccd

Jeg er forresten ts!
Skrevet

tar det egentlig før man ser tydelige resultater i mageregionen? Altså at man går fra å ha litt muffinmage til å ha stram, flott mage? Og hva bør man trene?

Hvor lang tid det tar avhenger av hvor mye fett du har, hva du spiser, hvor mye du beveger deg og hvor hardt du trener. Vanskelig å si hva du mener med muffin, men det er fullt mulig å se resultater etter en måned.

Angående trening, er det de store muskelgruppene som gjelder:

- Sykling

- Løping

- Knebøy

- Markløft

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er forresten ts!

Spise og trene rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...