Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #1 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei.. Jeg har tatt barne og ungdomsarb. faget som paragraf 20 kandidat. Jeg lurte på om det var noen her som har "sluppet" unna noe av praksis tiden som er 5 år ? Jeg mangler litt i skoledelen og har ikke vært innom ungdom..siden jeg er enselig mor er det vanskelig og få jobbe på kvledene og her jeg bor er det minimalt med jobber og få. Har hørt om noen som slapp og ta ungdoms delen.. det hadde vært noe for meg..så jeg endelig kunne få tatt fagprøven..tok skoledelen for 2 år siden!! håper noen kan hjelpe meg Ellers : Go sommer til alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 2. juli 2002 #2 Del Skrevet 2. juli 2002 Heisann! Jeg er barne- og ungdomsarbeider, men jeg tok fagbrevet på "vanlig" vis, da. Men jeg kjenner noen som tok den på samme måten som du ønsker. De hadde masser av erfaring i barnehage (mange år), men måtte en tur innom de andre aldersgruppene også. Enda de hadde fast jobb i barnehage og ikke ville jobbe med eldre barn. Men de måtte altså, men de trengte slettes ikke de 5årene. Men det var fordi de hadde så mange års erfaring som assistent. Men dette er noen år siden, så kanskje det har forandret seg nå. Det skal jeg ikke si for sikkert. Du kan jo ta kontakt med forskjellige steder for å undersøke. De er som regel behjelpelige hvis du uttrykker godt nok hva du lurer på! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei.. Jeg som startet denne tråden..hm..og takk til du som har svart Er det ingen som har tatt dette kurset/skolen? alle er vel på ferie... *tusler ut og tenker jeg prøver igjen te høsten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå