Gå til innhold

Hjelp oss med navn.

Velg din favoritt eller skriv inn ditt forslag.  

1. 1. Velg din favoritt eller skriv inn ditt forslag.

• Adrian
      16
    • Jonathan
      13
    • Jonas
      12
    • Benjamin
      11

Anbefalte innlegg

Gjest Snartfar
Skrevet

Vi venter vår førstefødte om 2-3 uker. Det blir en gutt, men vi har fortsatt ikke bestemt oss for navn, selv om vi har noen favoritter.

Noen som har noen andre tips? Gjerne noen uvanlige navn. Det er viktig at navnet er lett å uttale for briter, da min familie er fra Skottland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Adrian best av de du foreslo. Ellers synes jeg Sebastian er et nydelig navn.

Skrevet

Har alltid syns at Benjamin er et nydelig navn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Ettersom jeg er gjest her, så får jeg ikke stemt. Men Adrian er nyyydelig. :-)

Skrevet

Jonas er min favoritt - det har jeg lyst til å bruke hvis jeg får en sønn en gang!

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg liker Adrian av de alternativene. Min sønn skal hete Storm,de påfølgende skal alle ha norrøne navn,det skal jeg trumfe gjennom!

Gjest Anonymous
Skrevet

Adrian og Jonas er begge fine navn, jeg vil kanskje tro at Adrian er enklest på engelsk.

Ellers vil jeg gjerne slå et slag for Daniel...

Skrevet

synes Jonathan er nydelig jeg.Vet om en hund som heter Benjamin så det navnet forbinder jeg med hund..

Skrevet

Får bare stemt en gang, gitt...

Jeg stemte Jonathan - et navn vi har tenkt litt på selv. Ellers syns jeg også Benjamin er fint...

Skrevet

Jeg synes alle disse navnene var litt for "Ti på topp", men må jeg velge blir det Jonathan.

Skrevet

Stemte for Benjamin jeg, selv om jeg i utgangspunktet ikke er tilhenger av motenavn. De blir like kjedelige som Anne og Per var da jeg vokste opp.. ALLE heter det!

Skrevet

Syns Benjamin er kjempe fint! (Vil helst bruke det selv hvis vi får en gutt men samboer nekter.Buhu)

Skrevet
Syns Benjamin er kjempe fint! (Vil helst bruke det selv hvis vi får en gutt men samboer nekter.Buhu)

Samme her. Jeg syns Benjamin er fint, men sambo sier at det kommer garantert til å bli forkortet, og han liker verken Ben eller Benji

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker Adrian av de alternativene. Min sønn skal hete Storm' date='de påfølgende skal alle ha norrøne navn,det skal jeg trumfe gjennom![/quote']

Hunden min heter Storm *smile*

Til trådstarter...

Jonas synes jeg er finest av de du foreslo...

Jobber jo i barnehage, og noen navn derifra

som jeg snapper opp i farta (som ikke er så

vanlige som Kristian, Ole, Martin osv...) er:

Oliver

Willy

Daniel

Bruno

Sondre

Andre

Michael

Elias

Jarl Sander

Sander og Sondre liker jeg litt da *sss*

Hadde jeg skulle fått en gutt, hadde jeg nok slitt veldig med å finne på navn... For min del, synes jeg det er mye lettere med jentenavn, jeg aner ikke hvorfor......

Uansett, lykke til med navne-valg!!!

:klappe:

Og lykke til med en liten i huset *smile*

Skrevet

Adrian er et skikkelig mote navn, så jeg ville valgt et annet. Stemte på Jonas, jeg :wink:

Skrevet

Rart med navn sånn - noen navn har man gode og noen navn har man dårlige følelser knyttet til.

Jeg syns også Jonas er et fint navn, men jeg kjenner en unge som heter det som er helt ufordragelig, så jeg kunne aldri kalt ungen min for Jonas...

Skrevet

Samme her. Jeg syns Benjamin er fint, men sambo sier at det kommer garantert til å bli forkortet, og han liker verken Ben eller Benji

Så morsomt - det er argumentet hans også - eller Benny!! Hihihihi...

Skrevet

Syns Adrian er vedig fint.

Visste ikke at det var et "motenavn".

Ellers ville jeg valgt Jonas, det er et godt navn.

Litt gla-navn liksom. Ser for meg en jovial god og litt tøff gutt/mann :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...