Gå til innhold

Møte folk fra Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chatter med en del, men klarer ikke få ut fingeren og spørre om de vil treffes. Jeg er jente, så regner med at gutta tåler litt initativ uten å bli skremt.

Hvor lenge snakker du med noen før det blir snakk om å møtes? Har snakket med to stykker i ca 5 dager nå, begynner å bli veldig klar for å treffe dem i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 9afb6...f11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg handler det ikke om tid, men om hvor langt man har kommet med samtalene.

Først har man introduksjon

Deretter small-talk

Deretter sender man noen bilder av seg selv til hverandre.

Deretter deles nummer

Og til slutt møtes man

Når jeg spør jenta om nummeret så er det riktignok i sammenheng med det å møtes, men den kommer uansett først da.

Anonymous poster hash: 84f79...78d

AnonymBruker
Skrevet

Oi, det der har jeg ikke tenkt på en gang. Han ene kjenner jeg faktisk litt fra før og vet at jeg syns er kjekk. Syns det er litt rart å snakke lenge med han uten å treffes når vi faktisk har møttes.

Han andre syns jeg ser kjempekjekk ut, men han har litt utydelige bilder. Vi har snakket mye de siste dagene og han er veldig morsom. Men hadde ikke tenkt på å spørre han om flere bilder.

Jeg har selv maks antall bilder, og de er alle litt forskjellige, så føler de gir et ganske riktig inntrykk av hvordan jeg ser ut. Har ikke helkroppsbilde, men er slank.

Men deler man virkelig ut nummeret sitt?

AnonymBruker
Skrevet

Oi, det der har jeg ikke tenkt på en gang. Han ene kjenner jeg faktisk litt fra før og vet at jeg syns er kjekk. Syns det er litt rart å snakke lenge med han uten å treffes når vi faktisk har møttes. Han andre syns jeg ser kjempekjekk ut, men han har litt utydelige bilder. Vi har snakket mye de siste dagene og han er veldig morsom. Men hadde ikke tenkt på å spørre han om flere bilder. Jeg har selv maks antall bilder, og de er alle litt forskjellige, så føler de gir et ganske riktig inntrykk av hvordan jeg ser ut. Har ikke helkroppsbilde, men er slank. Men deler man virkelig ut nummeret sitt? Anonymous poster hash: 9afb6...f11

Bildene er ment for å vise at personen du snakker med virkelig er den han hevder å være. Han skal altså ta et bilde av seg selv der og da og sende det til deg, og du skal gjøre det samme. Nummeret gir man ut som regel før et møte ja. Du bør ikke gi det ut uten at møte har blitt planlagt, du må være sikker på at du kommer til å møte han om du skal gi ut nummeret.

Jeg vet noen tar det den andre veien også, at de gir nummeret etter møte, men det gjør ikke jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Bildene er ment for å vise at personen du snakker med virkelig er den han hevder å være. Han skal altså ta et bilde av seg selv der og da og sende det til deg, og du skal gjøre det samme. Nummeret gir man ut som regel før et møte ja. Du bør ikke gi det ut uten at møte har blitt planlagt, du må være sikker på at du kommer til å møte han om du skal gi ut nummeret.

Jeg vet noen tar det den andre veien også, at de gir nummeret etter møte, men det gjør ikke jeg da.

Ok, jeg er kanskje litt naiv som ikke har tenkt tanken på dette en gang. Men jeg vil jo heller ikke gi ut nummeret mitt før jeg har møtt en person, har opplevd før å få mye sene oppringninger på natta.

Men hvor lenge har du pleid å vente før du spør om å møtes?

Skrevet

Har truffet flere, men så har jeg gjort det klart på forhånd at jeg vil ha sex. Samtalene er ikke så lange, ser ikke vitsen.

Jeg spør gjerne hvor hun er fra, hva hun driver med, deretter om hun vil treffes. Det er ikke så komplisert, men samtalen må flyte naturlig. Jeg mister fort interessen om hun ikke svarer eller svarer kort.

Møtet i seg selv gidder jeg ikke bruke noe særlig energi på, jeg senker skuldrene og tenker jeg skal treffe en flott jente. Så tar vi det derfra. Om det ikke klaffer gir jeg faen, og det funker som faen. :herremann:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er kanskje litt naiv som ikke har tenkt tanken på dette en gang. Men jeg vil jo heller ikke gi ut nummeret mitt før jeg har møtt en person, har opplevd før å få mye sene oppringninger på natta. Men hvor lenge har du pleid å vente før du spør om å møtes? Anonymous poster hash: 9afb6...f11

Alt fra en dag til en uke, det kommer an på personen, om dere virkelig nyter å snakke sammen og diverse. Det er ingen standard for sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har truffet flere, men så har jeg gjort det klart på forhånd at jeg vil ha sex. Samtalene er ikke så lange, ser ikke vitsen.

Jeg spør gjerne hvor hun er fra, hva hun driver med, deretter om hun vil treffes. Det er ikke så komplisert, men samtalen må flyte naturlig. Jeg mister fort interessen om hun ikke svarer eller svarer kort.

Møtet i seg selv gidder jeg ikke bruke noe særlig energi på, jeg senker skuldrene og tenker jeg skal treffe en flott jente. Så tar vi det derfra. Om det ikke klaffer gir jeg faen, og det funker som faen. :herremann:

Hvis du kun vil ha sex forstår jeg jo at du ikke gidder å snakke så lenge. Men bryr du deg om at samtalen flyter hvis det er sex du er ute etter?

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra en dag til en uke, det kommer an på personen, om dere virkelig nyter å snakke sammen og diverse. Det er ingen standard for sånt.

Skjønner. Jeg skal spørre dem begge to i morgen. :) Har snakket såpass lenge med dem at om jeg ikke får et ja nå så får jeg det sikkert ikke om en uke heller.

Skrevet

Hvis du kun vil ha sex forstår jeg jo at du ikke gidder å snakke så lenge. Men bryr du deg om at samtalen flyter hvis det er sex du er ute etter?

Selvfølgelig. Kjemi er viktig, selv på internettet.

Skrevet

Hos meg med nåværende, snakket vi i noen timer før vi planlagte å møtes noen dager senere. Ingen kontakt i mellomtiden før selve dagen - full klaff.

Andre har jeg pratet lenge med, ingen kjemi fra min side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er kanskje litt naiv som ikke har tenkt tanken på dette en gang. Men jeg vil jo heller ikke gi ut nummeret mitt før jeg har møtt en person, har opplevd før å få mye sene oppringninger på natta.

Men hvor lenge har du pleid å vente før du spør om å møtes?

Det er ikke vanlig å utveksle nummer før man møtes. Litt av greia med Tinder er jo at siden alt skjer via appen, er det bare å slette matchen hvis det er en dårlig match når dere møtes. Uten fullt navn og nummer slipper man slitsomt mas på sms og sånt i ettertid.

Anonymous poster hash: d29ef...759

• Liker 2
Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Det er ikke vanlig å utveksle nummer før man møtes. Litt av greia med Tinder er jo at siden alt skjer via appen, er det bare å slette matchen hvis det er en dårlig match når dere møtes. Uten fullt navn og nummer slipper man slitsomt mas på sms og sånt i ettertid.

Anonymous poster hash: d29ef...759

Jo det er vanlig å utveksle nummer før man møtes. Greia med tinder er å finne folk, ikke at alt skal skje over appen. Nummer er mye mer lettvint, , det er mer personlig, jenten er mer investert og man unngår at hun flaker.

Om jeg ikke får nummeret etterhvert regner jeg med at jenten er useriøs(møter ikke opp)/ikke vil møtes. Og jeg sletter matchen.

Nummer kan du blokke om du lagrer nummeret, går inn på kontakten og trykker blokk kontakt.

Endret av EspenAskeladd
AnonymBruker
Skrevet

Jo det er vanlig å utveksle nummer før man møtes. Greia med tinder er å finne folk, ikke at alt skal skje over appen. Nummer er mye mer lettvint, , det er mer personlig, jenten er mer investert og man unngår at hun flaker.

Om jeg ikke får nummeret etterhvert regner jeg med at jenten er useriøs(møter ikke opp)/ikke vil møtes. Og jeg sletter matchen.

Nummer kan du blokke om du lagrer nummeret, går inn på kontakten og trykker blokk kontakt.

Godt poeng. :) Har fått avtale med førstemann, så nå får vi se.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, TS her. Han vil møtes "ute på byen". Kan jeg da gå utifra at det kun er sex han er ute etter? Burde jeg foreslå at jeg heller vil ta en kaffe eller er det ikke noe poeng i det?

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Eh, TS her. Han vil møtes "ute på byen". Kan jeg da gå utifra at det kun er sex han er ute etter? Burde jeg foreslå at jeg heller vil ta en kaffe eller er det ikke noe poeng i det?

Du kan ikke gå utifra noen ting. Bar er absolutt en grei plass å møte noen. Og det er ofte litt vanskeligere for andre å høre hva dere snakker om, noe som kan være greit.

Men om du likevel ikke synes det høres noe særlig ut, så får du foreslå kaffe

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke gå utifra noen ting. Bar er absolutt en grei plass å møte noen. Og det er ofte litt vanskeligere for andre å høre hva dere snakker om, noe som kan være greit.

Men om du likevel ikke synes det høres noe særlig ut, så får du foreslå kaffe

Takk for svar, det hjelper veldig. :) Om han så er ute etter kun sex er det like greit å bare finne ut av det. Han har skrevet såpass mange og lange meldinger at jeg velger å tro det bare er det du sier. Syns også forsåvidt en bar er helt greit, litt løsere stemning og en slipper å sitte rett opp og ned ovenfor hverandre. Minussiden er at jeg syns sånne møter oftest ender med at man ikke klarer å møtes.

Jeg får tenke litt. :)

Skrevet

Jeg la ut et bilde med "kos med kakao og film, savner armkrok da"

Fikk svar av en og vi møtes samme uka, angrer bittert på at jeg foreslo fredag, vi begynte å snakke på en mandag... Jeg måtte bare distansere meg fra hele fyren hele uka

Jeg hadde nok ikke møtt han så fort hadde vi ikke møttes en gang før vi matcha på tinder.

Når det er sagt hadde jeg aldri hjerta han på tinder hadde jeg ikke møtt han irl.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la ut et bilde med "kos med kakao og film, savner armkrok da"

Fikk svar av en og vi møtes samme uka, angrer bittert på at jeg foreslo fredag, vi begynte å snakke på en mandag... Jeg måtte bare distansere meg fra hele fyren hele uka

Jeg hadde nok ikke møtt han så fort hadde vi ikke møttes en gang før vi matcha på tinder.

Når det er sagt hadde jeg aldri hjerta han på tinder hadde jeg ikke møtt han irl.

Hva skjedde når dere møttes? Var det null kjemi?

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg liker å ikke vente så altfor lenge. Prate en ukes tid for å bli kjent også prøve å foreslå et møte hvis ikke han gjør det før meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...