Gå til innhold

Skreddersydd madrass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi lager en stor seng som får målene 250x150. Har noen her erfaring med skreddersydd madrass. Evt hvor man får den fra og om hvor dyrt dette er.

Anonymous poster hash: 3d07c...228
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å kontakte noen av disse og spørre om pris: "Madrass etter mål" (Jeg linker til Google-resultatene siden jeg ikke vet hvor i landet du holder til.)

Jeg har aldri bestilt etter mål selv, men foreldrene mine gjorde det den gangen de var nygifte og trangbodde. Den madrassen er over 40 år, og lever enda. Jeg sov på den senest i helga. :)

Anonymous poster hash: 7caa0...19c
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg vet at Jensen f.eks. spesiallaget madrass for Pavarotti da han var i Oslo, så de gjør det, - men jeg har ingen formening om hva fornøyelsen koster.

Det går an å snakke med dem og høre om de fremdeles lager spesialmål på bestilling, og hva du da må ut med :)

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg bestilte madrass på mål fra Stene As, det var ikke så dyrt. eller husker ikke hvor mye jeg betalte, men det var hvertfal rask leveringstid.

Skrevet
På 20.4.2015 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Vi lager en stor seng som får målene 250x150. Har noen her erfaring med skreddersydd madrass. Evt hvor man får den fra og om hvor dyrt dette er.

Anonymous poster hash: 3d07c...228

Har du nok penger, så er det vel ikke noe problem? 

Anonymkode: 02329...4b1

Skrevet
4 timer siden, Tom Eriksen skrev:

Jeg bestilte madrass på mål fra Stene As, det var ikke så dyrt. eller husker ikke hvor mye jeg betalte, men det var hvertfal rask leveringstid.

Hvorfor drar du opp en over tre år gammel tråd for å fortelle hvor du har kjøpt madrass? Dette lukter reklame. 

Anonymkode: b166e...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...