Gå til innhold

Hva er noen tegn på at du liker en person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er typiske ting du kun sier/gjør til/med en person du liker som mer enn en venn? Er det ting som er lett for motparten å plukke opp eller er det ofte alt for subtilt?

Finnes det noen tilnærmet "sikre" (jeg vet at det kommer an på personen og situasjonen såklart) tegn på at en person er interessert?

Anonymous poster hash: cf1fe...c44
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødmer, smiler mer, får glimt i øyet, blir i godt humør når jeg snakker med personen.

Anonymous poster hash: 02bf7...8b1
  • Liker 1
Gjest Amémonos
Skrevet

Et ganske sikkert tegn er berøring. Hvis den du er med ofte tar på deg er det ikke usannsynlig at h*n er interessert i mer en vennskap. Det kan være småting som et lite dytt i skulderen når du sier noe morsomt, så følg med. Mener ikke at alle som tar på deg nødvendigvis liker deg, altså, men hvis dette skjer ofte kan det være tegn på interesse.

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg gir ingen tegn.

Jeg ignorere det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er typiske ting du kun sier/gjør til/med en person du liker som mer enn en venn? Er det ting som er lett for motparten å plukke opp eller er det ofte alt for subtilt?

Finnes det noen tilnærmet "sikre" (jeg vet at det kommer an på personen og situasjonen såklart) tegn på at en person er interessert?

Anonymous poster hash: cf1fe...c44

En ting jeg gjør, er å bli mer spandabel. Feks når vi er på kino eller kafé. Ikke hver gang, men i blant. Når jeg drikker kaffe/ går på kino med kvinner eller menn jeg kun ser på som venner, tilbyr jeg meg aldri å betale. Andre som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 1e244...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Blir kjempenervøs og rødmer og stammer og klarer ikke holde blikkontakt. Ser mye på personen, og blir dritflau om jeg blir fersket.

Anonymous poster hash: 88711...355
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ignorerer dem

Anonymous poster hash: 77f61...fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ignorerer dem

Anonymous poster hash: 77f61...fc3

Synd, men sant :/

Anonymous poster hash: 77ce8...48b

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Forskjellen for min del er intensiteten og prioritering. Hvis jeg er interessert svarer jeg alltid raskt på meldinger (da jeg sjekker telefonen ofte) og rydder alltid plass til en date uansett hvor travelt jeg har det.

AnonymBruker
Skrevet

Kiler i magen når jeg ser, snakker med eller tenker på personen. Er ekstra glad når personen er i rommet og ser mye hen/smiler til han.

Blir det motsatte av sjenert og skravler mye om alt og ingenting, stiller også mange spørsmål. :)

Anonymous poster hash: 8bbb4...01f

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å komme ut av hodet og snakke fritt. Kan bli svar som jaa... Nei, det er sant.... osv

Anonymous poster hash: 968c3...4b4
Skrevet

Jeg blir mer sjenert og stiv, mer redd for blikkontakt og får dårligere humoristisk sans. Skikkelig Rain Man. Alt dette er så slitsomt at jeg noen ganger ender opp med å bare være isdronning i stedet - altså ignorere vedkommende.

Overfor folk jeg IKKE er interessert i har jeg masse glimt i øyet, vittige kommentarer og varme. Ikke rart jeg er singel!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå gå do for å onanere.

Anonymous poster hash: f0974...157
  • Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

At jeg oppfører meg rart. Spesielt når jeg ikke vet hvor jeg har henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig dedikert. Viser med ord og handling at jeg er interessert.

Anonymous poster hash: cbbb9...ae9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir mer sjenert og stiv, mer redd for blikkontakt og får dårligere humoristisk sans. Skikkelig Rain Man. Alt dette er så slitsomt at jeg noen ganger ender opp med å bare være isdronning i stedet - altså ignorere vedkommende.

Overfor folk jeg IKKE er interessert i har jeg masse glimt i øyet, vittige kommentarer og varme. Ikke rart jeg er singel!

Det høres ut som meg :P Jeg greier ikke å være meg selv. Og har nå ignorert en jeg er interessert i fordi jeg blir så sjenert, og tør ikke se på han omtrent. Sier og gjør så mye rart når jeg er med han og. Blir bare slitsomt. Skal ikke være greit :(

Anonymous poster hash: 80e94...6df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...