AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hvorfor er det slik at hvite jeans til kvinner er litt gjennomsiktige, mens til menn lages de av skikkelig jeansstoff som ikke er gjennomsiktig? Er det noen som vet hvor jeg finner hvite jeans, gjerne med normalt/høyt liv til kvinne? Anonymous poster hash: 7edde...b4a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 De til menn er også gjennomsiktige. Husker jeg fikk en del komentarer. Spesielt hvis jeg hadde tanga under. Linbubser osv. var værst. Anonymous poster hash: 7a42e...a1f
Gjest Nanne70 Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Jeg vet ikke hvor du kan finne det, men jeg tipper at hvis du går for mer klassiske jeans så er det en mulighet. Skinny jeans med mye stretch er tynne i stoffet og vil bli gjennomsiktige uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Noen som har tips til hvor en kan finne hvite jeans? TS Anonymous poster hash: 7edde...b4a
Gjest Lille-pus Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Noen som har tips til hvor en kan finne hvite jeans? TS Anonymous poster hash: 7edde...b4a Levi's har nesten alltid klassiske hvite jeans i sitt sortement. Eksempel her 1
Gjest Bond Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Tråden ryddet for reklameBond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå