Gå til innhold

Hjelp til "Syden-sted" for voksent par som egentlig ikke liker "Syden"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi er et voksent par som har startet en turistrettet virksomhet. Derfor har vi ferie når sommersesongen er over. Vi liker sol og hav (vi er ikke glad i ski og snø), og planlegger nå årets ferie i november eller januar.

Jeg har vært i "Syden" en gang, og likte ikke konseptet. Så et typisk "Syden-turist-sted" er uaktuelt. Samtidig vil vi ikke reise rundt halve kloden. Hater lange flyturer :(

Noen som vet om et "Syden-sted" med flytur maks 5 timer, og som ikke er dominert av elendig turistmat (vi er gourmeter, og liker å spise lokale spesialiteter) og elendige turistbutikker, og der det ikke er flatfyll og harryfest? (Ja, jeg har dårlige erfaringer)

Vi liker: Vakker utsikt, hav, god mat og drikke, sene men rolige kvelder på en balkong. Rusle rundt og oppleve natur og lokale events.

Tips tas imot med stor takk!

Anonymous poster hash: ba481...061
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Madeira eller Azorene.

Skrevet

Jeg ville reist til Italia, nærmere bestemt nordvestlige kystnære deler. Men hvor varmt det er der på november er jeg usikker på.

Skrevet

Kapp Verde? Er nok litt lenger enn fem timers flyreise, tror jeg, men ellers har jeg hørt at det er flott der.

Har vært i Marokko i januar og da var det helt ok temperatur. Kan anbefale det. Marrakesh har ikke så mye hav å by på, men det andre på listen kan oppfylles.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Marbella eller Malaga? Der er det ofte varmt på vinteren også er det jo store byer med strender så er litt av hvert å finne på :)

Vil dere ha det varmere så kan jeg på det varmeste anbefale Kapp Verde! Men er 10 timers flytur..

Anonymous poster hash: 0e473...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...