Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne?

Jeg har brukt denne i et par mnd nå, jeg er ikke særlig imponert når den den foreslår dette: post-64608-0-71450500-1429554723_thumb.j

Blomsten betyr eggløsning, trekantene betyr mensen, de grønne dagene er når man er fruktbar, hjertene er når man har sex... Altså sex'en og mensen legger jeg inn selv også kalkulerer denne når eggløsning kommer.

Men jeg mister litt trua når den sier jeg har eggløsning tre ganger på tre uker......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med denne?

Jeg har brukt denne i et par mnd nå, jeg er ikke særlig imponert når den den foreslår dette: attachicon.gifimage.jpg

Blomsten betyr eggløsning, trekantene betyr mensen, de grønne dagene er når man er fruktbar, hjertene er når man har sex... Altså sex'en og mensen legger jeg inn selv også kalkulerer denne når eggløsning kommer.

Men jeg mister litt trua når den sier jeg har eggløsning tre ganger på tre uker......

Nå kan jo jeg bare snakke for min egen del da. Men for meg stemte ikke eggløsningen når min app viste at jeg hadde. Jeg har hatt litt ulike syklus lengder etter jeg sluttet på pillen, så den regner nok feil. Pluss jeg hadde eggløsning på dag 12 ikke dag 15 som den fortalte meg (fant ut ved el testing).

Anonymous poster hash: b024d...e57

Skrevet (endret)

Det var rare greier. Jeg har den appen selv og den har vært ganske spot on når det gjelder når jeg får mensen iallfall. Men så har jeg veldig regelmessige sykluser da.

Siste eggløsning, så hadde jeg symptomer da appen sa at jeg skulle ha eggløsning, men det kan jo likevel ha vært feil.Har ikke testa meg.

Men det at den viser at du har EL så ofte var rart..

Harcdu sjekket hva sykluslengden din står innstilt på i appen?

Endret av Shinigami
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

La du inn noen andre symptomer/kommentarer de dagene du har en blomst? ER det mulig at Appen bruker samme ikon for å markere dine kommentarer?

Å ha to eggløsninger i perioden vist på bilde er ikke rart. Appen viser jo at du hadde eggløsning, så kom mensen 14 dager senere, så kommer ny eggløsning på syklusdag 9. Hvis du har sykluser på 23 dager, så er det meste på appen riktig. Det som er feil er den tredje blomsten.

Sjekk innstillingene for sykluslengde. Det er mulig den ene blomster kommer basert på dine registreringer av mensen, mens den andre kom basert på appens innstillinger.

Endret av Wei Wei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...