Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skuffet!
Skrevet

HAN sa at jeg minte han om eksen :o

det kan da umulig være bra!?! :-(

er liksom en grunn til at eks er eks...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden det ble slutt mellom din mann og x-en?

Jeg hadde aldri funnet meg å bli tilsnakket og sammenlignet på den måten. Får håpe for din del at han er ferdig med henne.

:-x Du er ikke x-en, du er du, og han må så absolutt lære seg å se forskjell. Selv syntes jeg det er svært nedlatende å få høre noe slikt. Hvordan ville han tatt det vist du skulle sammenligne ham med en du ikke likte, eller x-en?

Gjest skuffet!
Skrevet

altså vi er ikke sammen, men jeg trodde vi var på flørter`n...

den gang ei...

tror det er noen år siden de var sammen også -

Gjest GreenSky
Skrevet

Det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Siden jeg f.eks pleier å falle for en spesiell type gutter, er det naturlig at disse har noen fellstrekk.

Skrevet

Som greensky sier, så faller enkelte folk for en spesiell type gutt/jente, og da kan det dukke opp noen fellestrekk. kjæresten min fortalte meg i begynnelsen av forholdet vårt at jeg lignet på eksen hans, fordi vi begge er lave, har mørkt, langt hår og grønne øyne. og nå har vi snart vært sammen i 2 år :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

:-x Du er ikke x-en, du er du, og han må så absolutt lære seg å se forskjell. Selv syntes jeg det er svært nedlatende å få høre noe slikt. Hvordan ville han tatt det vist du skulle sammenligne ham med en du ikke likte, eller x-en?

Nå sammenligner han vel henne med en han var sammen med, og ikke en han da ikke likte. Følelelsene mange har til eksen er forårsaket av brudd og den siste stunden, men de færreste hadde det fælt gjennom et helt forhold. De fleste av oss likte faktisk den vi var sammen med.

Det er da heller ikke uvanlig at man faller for en type person. Tiden etter at det ble slutt med min forrige eks hoppet jeg i taket de gangene jeg traff på noen jeg likte fordi de lignet på henne, og jeg trodde da bare at det var henne jeg ville ha. Det var ikke tilfellet. Det er bare den typen utsende og personlighet jeg lett faller for.

Skrevet

Typen min har også minnet meg om x'n. Særlig da han oppførte seg temmelig teit en gang, og jeg sa det til han.

Skrevet

Den forrige exen min mistenkte jeg sterkt ikke å være helt over exen sin da jeg ble sammen med han, og når han i løpet av det 9 mnd lange forholdet klarte å kalle meg ved navnet hennes 8 ganger...... :-?

2-3 greit, nesten 10 ikke så greit :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...