Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe BHA-syre til ansiktet. Har hørt masse positiv omtale om Elizabeth Arden sin BHA skin perfection serum (noe sånt) men koster 800 kr for 30 ml og er too much. Mens Paulas Choice sitt BHA produkt koster fra ca 300 kr,- og har like mye % BHA (2).

Men ellers - hva er egentlig forskjellen på de merkene? Hvorfor er det så forskjellig prismessig?

Anonymous poster hash: 03eaf...ecd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe BHA-syre til ansiktet. Har hørt masse positiv omtale om Elizabeth Arden sin BHA skin perfection serum (noe sånt) men koster 800 kr for 30 ml og er too much. Mens Paulas Choice sitt BHA produkt koster fra ca 300 kr,- og har like mye % BHA (2).

Men ellers - hva er egentlig forskjellen på de merkene? Hvorfor er det så forskjellig prismessig?

Hvis du studerer ingredienslista vil du se at det er litt forskjellige ingredienser i de to, men samtidig så inneholder de mye av det samme. Jeg stod nettopp mellom de to nevnte og bestilte Paula's Choice BHA Liquid siden jeg fant en god del tilbakemeldinger på produktet som var positive. Jeg har god erfaring med Elizabeth Arden PRO-produktene siden jeg bruker de til daglig, men jeg håper og tror at jeg har valgt riktig når det gjelder BHA produktet :) Jeg fikk nettopp produktet i postkassen, så tiden vil vise :)

AnonymBruker
Skrevet

Åja ok! Kan jeg spørre, fra hvilken nettside har du bestilt? :)

Skrevet

Åja ok! Kan jeg spørre, fra hvilken nettside har du bestilt? :)

Etter å ha brukt mye google fant jeg en norsk nettside: www.beautywonderland.no

De kan anbefales. Rask levering og autorisert forhandler :)

Du kan selvfølgelig også bestille fra Paula's Choice sin nettside om du ønsker det, men de har veldig høy fraktkostnad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...